Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mount hyjal er en ekstremt kul plass.

World Tree, Archimonde, en ny raid instance, og "biter" av alle de store hendelsene i warcraft historien ^^ Må sees.

Og et "bunnløst" vann, tok vel 6-7 min å svømme til bunnen, så gikk noggenfoggern ut halveis tilbake >_<

Slenger med noen bilder når jeg finner et nytt converter prog..

(det jeg har er utgått på trial, gidder ikke converte 250 bilder 1 og 1)

Lenke til kommentar
Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den.  :hmm:

Outland der.

Er det ikke Draenor da, der orkene kom fra?

Kommer ikke de fra outland da?

er ganske sikker på det, men det er lenge siden jeg har spilt wc2 så jeg er ikke helt sikker. :hmm:

Lenke til kommentar

Mange bilder her nå. Men stilig plass synes jeg. Morsom å utforske, sinnsykt stort.

En i guilden viste meg veien, hadde visst sett det på et filmopptak eller noe..

Mange spor av de store hendelsene i warcraft ligger der, absolutt verd å se.

Mange andre bilder og av andre ting, men gidder ikke spamme for mye :p

Siste:

"End of the world".

Ser du nærmere på skiltet i midten med blinkende lys står det "Blizzard Construction Co" :D

(igjen, vanskelig å se pga elendig prog --> .jpeg.)

post-172-1119128359_thumb.jpg

Endret av Taykun
Lenke til kommentar
Mange bilder her nå. Men stilig plass synes jeg. Morsom å utforske, sinnsykt stort.

En i guilden viste meg veien, hadde visst sett det på et filmopptak eller noe..

Mange spor av de store hendelsene i warcraft ligger der, absolutt verd å se.

Mange andre bilder og av andre ting, men gidder ikke spamme for mye :p

Siste:

"End of the world".

Ser du nærmere på skiltet i midten med blinkende lys står det "Blizzard Construction Co" :D

(igjen, vanskelig å se pga elendig prog --> .jpeg.)

kan du vise hvor på kartet det er?

Lenke til kommentar

Er i nederste delen av winterspring.

En helt jævlig plass.

Tettpakka med lvl 60 eliter.. gå igjennom masse huler og shitt, til du kommer til en stengt dør/port eller whatever.

Dø, gjennoppliv på andre sida. Kan ikke se hvordan dette er ulovlig, er blizzard som ikke stenger igjen områder som er så åpenbare.

Og denne plassen, som er så viktig i forhold til warcraft historien. Stenger de den suger de :thumbdown:

Hørt rykter om at det er fremtidig hero class raid zone.. men tviler. Instance inngangen der er grønnfarget, som alle de andre 40man instancene. Skulle tro at en heroclass-instance ville hatt annen farge eller no -.-"

og btw. instance inngangen er helt lik den til onyxia.. så må nok ha en nøkkel der og for å "åpne kjeften"...

(du kan forresten se "hyjal" på worldmapet. kalimdor, vest for winterpsring på en måte.. tror jeg.. husker ikke i hodet. Kartet er ikke klikkbart, men kan se navnet.)

Lenke til kommentar
Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den.  :hmm:

Outland der.

Er det ikke Draenor da, der orkene kom fra?

Kommer ikke de fra outland da?

er ganske sikker på det, men det er lenge siden jeg har spilt wc2 så jeg er ikke helt sikker. :hmm:

For orden's skyld:

Restene av Draenor, eller Outland som kalles, ble sugd inn i the Twisting nether, som er "helvetes" planet i Warcraft. Det er ett plan drevet av kaos, ingenting (nesten ingenting iallefall) er statisk, områder driver rundt, bryter fra hverandre, samles, ødelegges, lages helt tilfeldig...(og forandres gjerne innenfor sekunder) Det er også her demonene bor... og det er derfor de vil ødelegge allt.. Kaos vs. Ordenen Titanene skapte.. :)

Så egentliger Outland og the Twisting Nether det samme, bare at Outland er ett lite, semi-statisk område av the Twisting Nether.

Mulige Instances jeg kan tenke meg er:

The Black Citadel - Der Illidan regjerer over Blood elves og Naga :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Slik går det når Scarlet Monastary's såkalte "Weapon Master" Herod, og hans lakeier tester sin styrke mot en Paladin :)

Bra plass å grinde for gold må jeg si (2g i coins, og 3-4g i items etter 1 run alene i Barracks)

Ahoy, "Deja vuu" :p

Kjenner meg igjen der. Fin farmeplass, men graveyard gir mere profitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...