hallgeirl Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var i Desolace i dag for å hente quests til Maraudon, på veien sør for Njiels Point finner jeg han Rexxar og bjørnen hans Misha Noen som husker han fra Warcraft3 ? Jepp, de vandrer mellom Desolace og Feralas om jeg ikke tar veldig feil. Har ihvertfall sett dem i begge disse områdene. Og ja, jeg husker dem godt fra bonus-campaignen i Warcraft 3: TFT. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Var i Desolace i dag for å hente quests til Maraudon, på veien sør for Njiels Point finner jeg han Rexxar og bjørnen hans Misha Noen som husker han fra Warcraft3 ? Han greide jeg å møte da jeg var level 20. Stakk innom da jeg prøvde å svømme rundt hele øya Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) Liten onyxia? ;P aw, bildet var for stort, fixer det senere Endret 15. juni 2005 av Jungldyr Lenke til kommentar
hawkey Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 (endret) ej ej sorry litt offtopic her, men screenshots'ene mine som blir lagra i C:\Programfiler\World of Warcraft\Screenshots blir i .tga format, og det gjør ikke det dårlige 01:03 humøret mitt særlig mye bedre midt på natta. vet noen i hva og hvordan man kan få sett disse såkalte .tga bildene? kan man stille om så screenshots'ene blir i jpg/jpeg/png format? Endret 15. juni 2005 av hawkey Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 utenfor Blackrock Mountain, det stedet du flyr over når du flyr fra IF -> SW Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 her møtte jeg på to tvillinger i elwyn forest med min alt char, Kumaka og Kuraki Lenke til kommentar
zebe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 utenfor Blackrock Mountain, det stedet du flyr over når du flyr fra IF -> SW Ser ut som mounten din har lyst å spise den lille tigeren Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 utenfor Blackrock Mountain, det stedet du flyr over når du flyr fra IF -> SW Det du ser i bakgrunnen er Altar of Storms. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Liten onyxia? ;P aw, bildet var for stort, fixer det senere her var det.. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ej ej sorry litt offtopic her, men screenshots'ene mine som blir lagra i C:\Programfiler\World of Warcraft\Screenshots blir i .tga format, og det gjør ikke det dårlige 01:03 humøret mitt særlig mye bedre midt på natta. vet noen i hva og hvordan man kan få sett disse såkalte .tga bildene? kan man stille om så screenshots'ene blir i jpg/jpeg/png format? Du kan f.eks. bruke Acdsee for å konvertere dem. Hvis du ikke har lyst til å betale, så finnes det masse gratis bildeprogrammer som kan åpne TGA. TGA er jo et ganske vanlig format, så bør gå greit å finne frem et program som funker fint. Et tips kan vel være GIMP? Det tar vel det meste av formater? Finner det forøvrig her: http://www.gimp.org/ Lenke til kommentar
zebe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Også Seradane i Hinterlands. Denne dragen er lvl 62 (elite) Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den. Outland der. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den. Outland der. Er det mulig å gå gjennom den da? Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den. Outland der. Er det mulig å gå gjennom den da? Ikke ennå. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Også Seradane i Hinterlands. Denne dragen er lvl 62 (elite) Hva heter den Mod'en du har der? har så lyst på den.. så jeg kan se mange jeg må drepe til neste lvl.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hvilken instance kommer i duskwood? Har ikke bilde atm, men den er midt på kartet, twilight vale. Ligner alvested. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Også Seradane i Hinterlands. Denne dragen er lvl 62 (elite) Hva heter den Mod'en du har der? har så lyst på den.. så jeg kan se mange jeg må drepe til neste lvl.. Den moden heter noe med AVGxp Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Tok meg en tur til Dark Portal. Lurer på hva som er bak den. Outland der. Er det ikke Draenor da, der orkene kom fra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå