Nstin Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Virker som det er shadowmeld du har skrudd på... åja.. det er sant det. hvis du ser på bildet så sitter jeg nesten usynlig foran den ancient protectoren. TUSEN takk har lurt på det lenge.. hehe. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Tror du har bomma litt på evne til denne posten Endret 4. januar 2005 av Ingar123 Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror du har bomma litt å¨evne til denne posten Bomma litt å evne? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 han mente nok eMne Er nok ikkje nødvendig å understreke skrivefeil på den måten... Uansett, her er eit lite screenshot: Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Gikk en tur i IF idag... Fikk ganske sjokk når jeg så: Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Haha, veldig bra. Et beinrangel av en Human warrior i Ironforge, fant du ut av hva dette er for noe btw ? Merkligste jeg har sett på screenshot før. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det er en elixir som du kjøper i Tanaris av en golbin. Har jeg ikke en søt liten pony-bukk? Endret 5. januar 2005 av Radhoo Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det deg? Ser ut som du har krympet i vask jo.. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hehe. Her er ett annet. Den elixiren jeg drikker har forskjellige effekter for hver gang jeg drikker den. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flott liten ponnybukk jah... Blir nesten litt lei meg når jeg ser bildene her jeg... Er så mange som i hvert fall har prøvd spillet på en eller annen måte... Mens jeg bare sitter her, med spillet installert, men uten brukernavn og pass, og bare har sett noen filmsnutter... Gleder meg til FB kommer jeg... Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kan slenge ut eit til.. edit: glømte å laste opp bilde.. Endret 5. januar 2005 av zero_time Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Timmy !! hehehe viste faen meg ikke at du var norsk, har raida mætti med deg osv. hehe kaller meg torelien btw. Endret 5. januar 2005 av GullApE Lenke til kommentar
Ayanez Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Husker deg Husker også at jeg fikk 0.2 fps når jeg kom inn i Crossroads og hele driten crasha :| Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hehe stemmer, men faen vi gjorde det bra da ass. Helt til en tulling bestemte seg får å attacke wayvern mastern'n. Vi hadde liksom kontroll helt til det fløy 4 55elite beast rundt å drepte alt Lenke til kommentar
PcT Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det var få koreanere der du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå