Aiven Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho. Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag? edit: ok et bilde og da. Noe av det styggeste jeg har sett... Endret 22. mai 2005 av Munch Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg og to kompiser tok oss en tur for å titte på Azuregos i går Lenke til kommentar
Con Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du vet.. Sikkerhet.. (jeg er het) Leeroy??? LOL :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Noe av det styggeste jeg har sett... In deed. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du vet.. Sikkerhet.. (jeg er het) Leeroy??? LOL :!: hm? Sjønte ikke helt.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Han spøkte om at du kanskje var Leeroy. Leeroy er vel den mest kjente WoW-retarden hittil :!: Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho. Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag? edit: ok et bilde og da. Noe av det styggeste jeg har sett... Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho. Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag? edit: ok et bilde og da. Noe av det styggeste jeg har sett... Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil prøvde å ta han i stad på test serveren alene funka dårlig Endret 23. mai 2005 av AltuZ Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho. Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag? edit: ok et bilde og da. Noe av det styggeste jeg har sett... Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil prøvde å ta han i stad på test serveren alene funka dårlig Den er på 15 min, men det må jo være exploit å relogge. Vil ikke ha noe pes fra Blizzard! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tar sjansen på at dette bildet ikke er vist før: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen Det er hva jeg vil kalle: Misbruk. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Falt ned i en syk bug når jeg skulle ta heisen ned i stad, flydde gjennom hele thunderbluff og barrens. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 vet da det, men synest forstatt kazzak er vanskeligere. Litt slitsomt å relogge hver gang man dør på azuregos tho. Det var jo forferdelig interessant info. lyst til å dele med en som har wipet 7 ganger i dag? edit: ok et bilde og da. Noe av det styggeste jeg har sett... Når azuregos dreper deg, så får du en eller annen sickness. Da logger du ut og inn igjen den sicknessen varer bare i 7min vis jeg ikke husker feil prøvde å ta han i stad på test serveren alene funka dårlig Den er på 15 min, men det må jo være exploit å relogge. Vil ikke ha noe pes fra Blizzard! Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere "Hvis alle andre cheater, så kan jeg også!" mener du? Lik det eller ei, sånne exploits er og blir cheat. Dessuten tror jeg (HÅPER jeg) at det er mange som dreper han på ærlig vis. Håper Blizzard tar affære med exploiterene. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 OT: Fikk spørsmaal på /w om jeg ble med å raide en GM Lurer på om de dropper Legendary items Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Alle andre gjør det, så hvorfor ikke? Gjør jo alt mye lettere da =) Vi knuste han i dag også btw. screen kommer senere "Hvis alle andre cheater, så kan jeg også!" mener du? Lik det eller ei, sånne exploits er og blir cheat. Dessuten tror jeg (HÅPER jeg) at det er mange som dreper han på ærlig vis. Håper Blizzard tar affære med exploiterene. Tar ca. 30 sekund å relogge uansett, så man tjener ikke akkurat så veldig mye på det... Men som du sier, det er kanskje en smule cheat ja. Har du noen gang prøvd deg på han forresten? Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) OT: Fikk spørsmaal på /w om jeg ble med å raide en GM Lurer på om de dropper Legendary items Utrolig mye vits å skrive det innlegget der..... Minner om dette faktisk er en _bilde_thread.. Ikke en plass for å diskutere om hva som er cheat eller ikke, den greia der kan dere ta en annen plass. Man går inni denne threaden for å se fete bilder, ikke 2 sider med meningsløst tullprat... Nå, over til det threaden faktisk er. Nei sier du det? En plass der man poster bilder. Et 40manns raid i UC som ikke gikk så bra. Hordene var raske med å etablere et kraftig forsvar. Det + 2 worldbosser (dreadlord pluss ei litt svakere kjerring) ble for mye. Endret 24. mai 2005 av Taykun Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Her kommer et forsinket bilde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå