Bytex Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 (endret) Slenger inn et stemningsbilde fra The Barrens om natta på en flyvetur mellom Orgrimmar og Crossroads. Liker spesiellt måten månen skinner mot Windrideren jeg sitter på, og fjellene i silhuett. (Bør zoomes inn) Kunne sikkert tatt 100 screenshots fra Ashenvale Forest..en av de vakreste og mest stemningsfulle plassene jeg har sett i et spill. Endret 9. mai 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. mai 2005 Del Skrevet 9. mai 2005 Ashenvale har en utrolig stemining, men ikke glem Feralas! Må nesten stoppe opp og se på naturen når jeg rir gjennom der Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fikk spawna Ragnaros. Litt kjip kar. Heftig ability, har merka den i combatlog. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Her er jeg på tur hos Ragnaros også: Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Litt offtopic,men hvordan klarer du å ha såpass mye health-points pinella? Fokuserer du mer på stamina i slike instancer eller? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Synes ikke jeg har spesielt mye HP. Har ikke et spesielt dedikert instance set heller. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, men du har langt mer enn meg (level 55 og 2850 hp elns), og bare lurte på hvordan du prioriterte til end-game instances... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, men du har langt mer enn meg (level 55 og 2850 hp elns), og bare lurte på hvordan du prioriterte til end-game instances... Off-topic: Burde ikke du lese til naturfagen? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Nei, men du har langt mer enn meg (level 55 og 2850 hp elns), og bare lurte på hvordan du prioriterte til end-game instances... Off-topic: Burde ikke du lese til naturfagen? Off-topic: Hørt om private messages? On-topic: Jeg (dvergen) og et par kamerater av meg på tur i Razorfen Kraul med "noen" kjæledyr Lenke til kommentar
Amd_Barton Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Her er jeg på tur hos Ragnaros også: hvilken mod bruker du til å se alle i raid partyet? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jeg traff en kis som kjøpte kjole til meg, så tok vi en tur til byen og surret rundt der. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Dette er sikkert gammelt nytt, men jeg synes det var litt artig å komme seg til flystripa øst for IF Alltid titta ned der fra gryffen til Wetlands. Endret 12. mai 2005 av o-haavard Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Her er jeg på tur hos Ragnaros også: hvilken mod bruker du til å se alle i raid partyet? CT raidassist. Alle i hele raidet må dog også bruke det for at jeg skal se det. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Her er jeg på tur hos Ragnaros også: hvilken mod bruker du til å se alle i raid partyet? CT raidassist. Alle i hele raidet må dog også bruke det for at jeg skal se det. Nei. Er nok at en pr gruppe som er promoted "Enabler" alle de andre i gruppen sin. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hehe, sjekka litt på Wowrankings (som forsåvidt aldri oppdaterer ) og la merke til noe artig (merket med rødt): Lenke til kommentar
Con Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Stemningsbilde fra en ensom vandring mot Thousand Needles... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 vært sånn der på test realmene lenge nå Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 her er det et bilde etter jeg var inne hos (husker ikke navnet) i UC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå