Kasp Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er du blitt lvl40? Tro det eller ei, han er faktisk 41 Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Dette er meg, en maur i lyngen, eller en fugl.. Edit: skammer meg over shoulderne.. level 42 green item :!: Endret 5. mai 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Oh, ville ikke møtt han i en mørk bakgate, dimdal. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Oh, ville ikke møtt han i en mørk bakgate, dimdal. Hadde også blitt redd hvis jeg hadde møtt en fyr som hadde rivd av ansiktet på en ulv og gikk rundt med det på hodet.. da er man ganske mental ja, ingen tvil.. :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 hehe wicked orc... Shoulders er pene synes jeg. men så er jeg ganske så minimalist av meg da. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Syntes fjeset han så litt rart ut ja Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Buffa til godt oppunder øra, har vel ikke så mye mer enn 5000 ubuffa. Fokuserer en del på stamina. Twen har med andre ord en slækk jobb med deg i party? Hehe, så lenge jeg ikke AoE-er så. Da går det fort med en del hp. ...og lite på int/spirit? Hvordan funker det PvP? edit: kom på at du spiller på pvm server. Glem det. Lite og lite.. Det er brukbart med int/spir på Dreadmist. Warlocks har jo Life Tap, så lenge vi har hp går vi ikke tom for mana. Spirit er derfor ikke det viktigste for oss (så lenge vi har tilgang på healing/bandasjer). Spesielt ikke i PvP, hvor det er minimalt med tid til å vente på regen. Ettersom vi ikke har noen gode defensive egenskaper er det hendig å overleve en stund i PvP også. HP -> Mana, men ikke motsatt (ok, Life Drain, men det monner ikke), så jeg er fornøyd med høy stamina i PvP også. At man spiller på PvE-server betyr ikke at jeg ikke PvP-er. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Min lvl 41 Dwarf Hunter med nye økser Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg og hemulen får alliance på knærne :!: (Vi lot selvfølgelig stakkaren gå) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Jeg og hemulen får alliance på knærne :!: (Vi lot selvfølgelig stakkaren gå) Bra, få den veike alliansen til å knele foran den mektige horden! Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen shamaner som har det morro i Orgrimmar: Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Noen shamaner som har det morro i Orgrimmar: kult bilde Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 jeg må bare begynne å spille WoW etter å ha sett disse screnns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Er ikke sikker på om det er Noggenfogger Elixir. For det jeg har hørt er at den bare kan krympe deg... Endret 6. mai 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Dondrio Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Moro med Noggenfogger. ja, hvor skaffer man seg noggenfogger greia??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 http://thottbot.com/?i=2955 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå