Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer.

Er vel ingen som har påstått roguer gjør LITE skade, de gjør for mye. Rogue drar aggro fra warrior, dør og kansje forårsaker en wipe i et 5 manns party.

Uten å starte diskusjon, om en rogue tar aggro fra MT etter at tanken har jobba litt, er enten tanken udugelig eller roguen noob. Får en rogue aggro, fjernes det LETT med en vanish. Verre med secondary warrior egentlig :D. En warrior i guild har 35% critsjans ubuffa.

 

Jeg mente at mange sier rogues er bare drit å ha med i MC/Onyxia, og at de bare dauer og gjør lite dmg. Nå skal det sies at Shazzra eller hva han nå heter og Golemagg går rimelig greit uten rogues. Ranged attack med bue gir ikke akkurat insane dps.

Lenke til kommentar
Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer.

Er vel ingen som har påstått roguer gjør LITE skade, de gjør for mye. Rogue drar aggro fra warrior, dør og kansje forårsaker en wipe i et 5 manns party.

Uten å starte diskusjon, om en rogue tar aggro fra MT etter at tanken har jobba litt, er enten tanken udugelig eller roguen noob. Får en rogue aggro, fjernes det LETT med en vanish. Verre med secondary warrior egentlig :D. En warrior i guild har 35% critsjans ubuffa.

 

Jeg mente at mange sier rogues er bare drit å ha med i MC/Onyxia, og at de bare dauer og gjør lite dmg. Nå skal det sies at Shazzra eller hva han nå heter og Golemagg går rimelig greit uten rogues. Ranged attack med bue gir ikke akkurat insane dps.

Det er helt sant som du sier. Kjenner man folka man er i gruppe med, så er det veldig greit å ha med en rogue. Det er som regel i tilfeldige grupper problemene/misforståelsene oppstår. Jeg har sett dette flere ganger, og det ender som regel opp med at jeg (shaman) må ta meg av mobben fordi rogue og warrior ikke samarbeider helt :p

 

Jeg tror mange rett og slett ikke er vant med å ha med roguer i grupper, og dette fører jo til misforståelser..

 

Har også sett warriors opp i level 50 som rett og slett ikke VET hva de skal gjøre for å lage mye aggro..

 

Jaja det hele bunner vel ut i at jeg ikke liker tilfeldige grupper :no:

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer.

hvordan har du fått den interfacen der?

Jeg lurer på hvilken mod som adder de ekstra 10 slotene, over de 2 nederste radene, til venstre...

UI er laget av en i guildet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er en bildethread, men ser mindre og mindre bilder, og mer og mer snakk...

 

anyways. tok turen igjen til old ironforge. Her ser dere hvor på mapet det er ^^

Hvor er Old IF?

Lenke til kommentar
Bilde fra et forsøk på Onyxia, første gang for alle i raidet (Sin only), tok henne ned til 38% med 31 mann. Ikke så halvgalt. :) Bildet er tatt i Fase 1, i en pause hvor tank bygger aggro. Hun går ned neste gang. ;)

Det var sykt med hp på deg Strix ;)

7000 faktisk, mer enn Krigerne jo :thumbup:

Endret av omiro
Lenke til kommentar
Bilde fra et forsøk på Onyxia, første gang for alle i raidet (Sin only), tok henne ned til 38% med 31 mann. Ikke så halvgalt. :) Bildet er tatt i Fase 1, i en pause hvor tank bygger aggro. Hun går ned neste gang. ;)

Det var sykt med hp på deg Strix ;)

7000 faktisk, mer enn Krigerne jo :thumbup:

Buffa til godt oppunder øra, har vel ikke så mye mer enn 5000 ubuffa. Fokuserer en del på stamina. :)

Lenke til kommentar
Buffa til godt oppunder øra, har vel ikke så mye mer enn 5000 ubuffa. Fokuserer en del på stamina. :)

...og lite på int/spirit? Hvordan funker det PvP?

 

edit: kom på at du spiller på pvm server. Glem det.

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...