Lacim Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tørreste screenshot ever @ Kasp Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Tørreste screenshot ever @ Kasp Hahaha Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 tilogmed formulert setninger feil. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 tilogmed formulert setninger feil. Den setnigen din var også feil formulert. Er ikke tilogmed i et ord da. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja...og..og...du er dum, asså! For atte du kanke skrive rektig!! og...og... *D'OH! Dette er altså en screenshot-tråd, kranglefanter. Sånn som dette, der en golem dør av forblødning i lilletåa : Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Gutta på tur i Molten Core 4. pull elns? :> 4 pull ja, kan ikke stoppe da ;-) Sulfuron Golemagg Tok ikke screens selv tho :\ Endret 27. april 2005 av Pinnella Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 begge screensa er like Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Noen bilder fra Uldaman og Badlands : Bilder Lenke til kommentar
Omar Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ganske nice sverd ROFLCOPTER Hvem taper er det som har formulert de setningene? HAHAHA LATTIS!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ganske nice sverd ROFLCOPTER Hvem taper er det som har formulert de setningene? HAHAHA LATTIS!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert. Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert. Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. Hehe riktig, det Du over, var ikke ment seriøst, folk flest skjønner jo at en 1h med 175 dps er tull Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Min dude. Endret 30. april 2005 av Nikkor Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert. Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen. Ok. Men du.. så på profilen din. 717 timer på 44 dager. Stemmer det så spiller du et snitt på 16 timer WoW hver dag? Det er mye... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen. Ok. Men du.. så på profilen din. 717 timer på 44 dager. Stemmer det så spiller du et snitt på 16 timer WoW hver dag? Det er mye... Wow har da vært ute siden Februar engang, ca 90dager. Som blir et snitt på 7timer pr dag. Men er 44 dager siden kontoen på wowrankings ble laget, ikke wow kontoen. Og med tanke på at jeg går IKT, og har wow på skolen, så er det blitt en del lunch/fritimer der også Uansett, mye er det Endret 30. april 2005 av eXploid Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer. Er vel ingen som har påstått roguer gjør LITE skade, de gjør for mye. Rogue drar aggro fra warrior, dør og kansje forårsaker en wipe i et 5 manns party. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert. Chance on hit: Wounds the target causing _them_ to bleed for 560 dmg over 30sec. Sounds strange to me... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå