toretors Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Nesten som nyttår! http://www.blogo.biz/1/wow/WoW-raid.jpg Endret 9. april 2005 av toretors Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Magmadar død på Ravencrest http://www.axemen.org/deetee/magmadar3.jpg Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Jeg fikk bare opp det værste bildet jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Orgrimmar... Er det ikke slik det skrives? Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Bael Modan, et dvergesamfunn helt sør i The Barrens, ikke no morsomt der( for meg som spiller Alliance) Bare masse dverger. Sikkert noen Horde quests der, med tanke på at det ikke var noen NPC's man kunne gjøre no med, altså ingen vendors, questgivers ol. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Paladin'en som trodde han kunne fly! Morro å finne fram et så gammelt screen ja, er fra Ko*hosthost*an Beta dette EDIT: Gleme å legge ved bildet Endret 9. april 2005 av eKoFiSK Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Meg og en engelsk type jeg møtte i FB, dette er tatt siste dagen Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Mulgore Altfor koselig sted Endret 9. april 2005 av eKoFiSK Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Ikke spør en gang JA, det er privat server.. Lite å gjøre når de ikke har flere gamecards igjen Dette er slutten av dagens screenshot-spree Endret 9. april 2005 av eKoFiSK Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ikke spør en gang JA, det er privat server.. Lite å gjøre når de ikke har flere gamecards igjen Dette er slutten av dagens screenshot-spree Hva er commanden så du kan fa Mount? .add Kodo? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 okei, den ringen var jo morsom da! lol Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Ikke spør en gang JA, det er privat server.. Lite å gjøre når de ikke har flere gamecards igjen Dette er slutten av dagens screenshot-spree hvordan fikser du egen server? :s Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Man laster ned en eller annen version av wow, jeg bruker 1.2.1 fordi den hadde jeg fra kohosthsotean beta og så et serveremuprogram, aner ikke hvor man finner det for jeg fikk det av en kompis på LAN. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvordan setter jeg opp egen server, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) *slett* Endret 9. april 2005 av Omar Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hvordan setter jeg opp egen server, hva må jeg gjøre? Du må ha en cracket versjon av WoW. Ulovlig altså. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Til nå, det feteste jeg har opplevd i hele spillet. Vi er i Zul`Farrak og skal redde disse folka på toppen av tempelet, og så ser jeg ned; OMG! Skal si adrenalinet bruste så det sang der ja! Bilde: Var sammen med to guildmates som jeg kjenner i World of NorThings Endret 9. april 2005 av NightKeeper Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 En level50 hord som bare stod å så på meg. hadde satt meg fast.:/ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Han fortstår ikke hva du sier, han snakker orcish Pakk..Kodo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå