Nikkor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bilde av at jeg tar alle hordsa. Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hyggelig syn som møtte meg når jeg logga på en dag spiller du på Shadow Moon? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hyggelig syn som møtte meg når jeg logga på en dag spiller du på Shadow Moon? Nei. Jeg spilte på Burning Blade, men spiller nå for tiden på Azjol-Nerub. Screenshotet var fra Burning Blade. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 her er mer eller mindre alle sammen Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Møtte på en trivelig og lett gjennkjennelig kar fra WC3, Rexxar og bjørnen hans Mishra. De var visst ute på en trivelig liten spasertur gjennom Feralas fra Desolace. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vakkert bilde syntes nå jeg, selv til å være en horde landsby, ikke mange som er frodige og flotte. Men her er da en av dem, byen til Horde i Desolace. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tauren linedance i orgrimmar :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Tok meg en tur og snakket med mine forfedre igår.. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, vi kom oss dit, men ikke lengre- Vi var vel for få mot disse stygge vokterne litt lengre bort Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her ble jeg seriøst skremt, da min paladin plutselig så ut som en tater. Hva det der var vet ikke jeg, men det kom bort når jeg dro over til Kalimdor. Som dere ser så er det heller ingen Curse eller noenting jeg har på meg. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her er hovedcharactern min, er så saklig å mindcontrolle NPC's og hoppe de utfor et stup, for så å se de komme løpende opp skråningen uten å ha tatt skade. Prøvde også å hoppe en npc i lavaen i searing gorge, uten noe hell... Tåpelig at det er slik, burde kunne drept dem på den måten, får jo uansett ikke xp eller loot når du bruker mindcontrol for å drepe noen, så jeg ser ikke hvordan det kunne blitt utnyttet. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Mind control bruker man jo på andre spillere for å få dem til å hoppe ned. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Her ble jeg seriøst skremt, da min paladin plutselig så ut som en tater.Hva det der var vet ikke jeg, men det kom bort når jeg dro over til Kalimdor. Som dere ser så er det heller ingen Curse eller noenting jeg har på meg. Dette har jeg og hatt! Trodde det var en horde curse, siden jeg drev og raidet Thunderbluff! Virker som en bug, forsvant da jeg relogga. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Man vet aldri hva man finner i Ashenvale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå