Snorre Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Dalaran: Hva er den blå greia der? har ikke kommet så langt ut i spillet enda. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 det er ett magisk "skjold" som dekker restene av Dalaran. Ingen veit hva magikerene i dalaran pønsker på derunder, de er/var alliance, men hvem veit? kanskje de har blitt skikkelig avhengige av magi og fallt under innflytelsen av the burning legion? Instance dungeon i Dalaran i fremtiden kanskje? (eller kanskje det er en der nå, som jeg ikke veit om?) Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Alle vet jo at det er en hemmelig ostefabrikk under der. Hørt om dalaran sharp? Jepp, hvis jeg kjenner blizzard rett kommer det nok et par nye ostesorter i fremtiden! Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Man kan ikke komme under det skjoldet. Men håper man kan det etterhvert! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Høhø, noen slapp ut denne skumle saken i Ironforge, og to blei drept Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Mr.Jennsen.. wtf? hvordan i H fikk dem den ut? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 En bruker av siden min, og en venninnne av meg har postet disse screenshotsene.. -- Tjoho, klikk på meg -- Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Mr.Jennsen.. wtf? hvordan i H fikk dem den ut? Hehe, aner ikke, personen bare stod der å brifa og spurte om den skulle slippes løs. Det blei den, og det blei skikkelig kaos Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hvilket lvl er den infernalen der? Eneste som er i orgrimmar en en full tauren inne på innet som det går ann å sloss mot Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den infernalen er et spell som warlock har. Tar å summoner dem, etter en stund attacker den warlocken. Dersom warlock dør/rømmer angriper den andre. Level på infernal er fra 53 til 60. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Mr.Jennsen.. wtf? hvordan i H fikk dem den ut? Var vel guilden min tror jeg.. hvis det var på SIlvermoon; Minions Of Mithril Btw, screenshot: Endret 1. april 2005 av Kasp Lenke til kommentar
Omar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Den infernalen er et spell som warlock har. Tar å summoner dem, etter en stund attacker den warlocken. Dersom warlock dør/rømmer angriper den andre. Level på infernal er fra 53 til 60. "lesser infernal" er vel rundt lvl 38+. Og den infernalen på bilde så ut som en lesser for meg... Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ingenmanns land, her stoppet ferden: Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Stilige bilder ewok, og jeg la merke til en lannen liten ting, jeg og vil ha MGS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå