Slimda Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) *plystre uskyldig* Endret 28. juli 2008 av Slimda Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) nydlig syn imo. Har fortsatt 15 stk. flere i banken. ^^ Edit: Darn! Alle solgt etter 5 min. :-O Endret 4. august 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Primals selger fort på AH? "Who'da thunk it" Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tordenflesk: Hva er den addonen du har oppe til høyre på vinduet på øverste screenshoten?Zygor's Ingame Leveling GuideDreanei 1-13? Den sier ikke nøyaktig hva du skal gjøre heletiden igjennom alle levlene ?Kun quests. Training osv. må du huske selv.Tok meg 17+ dager å levle første char(Warrior i sig), men nå nærmer jeg meg 50 på under 4. Ikke ille det med tanke på hvor elendig jeg er Hnterlands var infisert av Gnomer i går: Lenke til kommentar
gholie Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Sleepy Willy, genialt vanity pet! ^^ Lenke til kommentar
Ihvon Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Fireball cast time på 1 sek i BT Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Sikkert mange som har sett dette tidligere. I gården der Supremus står, så kan du se en planet som sikkert er kjent for mange. Kanskje litt vanskelig å se pga. skyene, men malstrømmen i midten burde vel være en giveaway. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Putte ting på AH, og ikke kjøpe ting selv? Kjøpe G på internett kanskje? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Farme eller AH-trade kanskje? Investerte akkurat 1k gull jeg hadde stjelt fra Lycan i primal air, bare håpe de ikke faller nå da Edit: Feil tråd det her, smeller opp bilde veldig snart. Endret 18. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Stainawarija Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 e det her nok kult da? Va heldig og kom in Bærre før og help en fyr med og få Mace-n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå