henrik_er Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Endelig! Endret 22. april 2008 av RaZoE Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fikk Archimonde ned på Søndag. Lenke til kommentar
admir23 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har alltid likt huler ol på wow Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Respec til Enhancement etter jeg har skaffa meg fist weapons Bear mount Par dager til så har jeg rep til å kjøpe netherdrake ^^ Endret 4. mai 2008 av MrDarkey Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Prøvde oss på Brutallus uten tactics etter first kill på Kalecgos. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 sweet:) engineering mount, nå mangler jeg bare 5000g:P burde gå glatt med to soner med quests igjen, samt alle dailys:) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 ilidan o.O endelig exalted med netherwing, drake ftw! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fikk endelig T6 shoulders i går da mangler bare driten fra sunwell da ^^ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 GM tok seg en tur til org da noen shamans lekte seg med gull sellere og fire nova totem. Han forsvant etter 5 sek, sansynligvis gikk han i en eller annen for for stealth / invisibility. ^^ oog en kompis av meg som fikk seg en prat med GM etter litt fire nova totem - fun. ^^ Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Måtte ha "twink" pet på roguen hehe Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hadde jeg vært deg ville jeg respecca roguen. Tror jeg ville ha specca slik: http://www.wowhead.com/?talent=f0xZZxMjoMuRo Endret 9. mai 2008 av BigJackW Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg minner om at alle innlegg må inneholde minst étt bilde slik det er påpekt i reglene for tråden som dere finner i førsteinnlegget. Innlegg som ikke inneholdt bilder har blitt slettet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 På dette bildet så er det altså mange gullselgere som ligger døde. Dette er pga et eller annet nova totem til shaman. Om det er en bug eller ikke, det vet jeg ikke. Men diss gullselgerne har visst blitt ufrivillge necrofiler i en kjempte stor gullselger orgie! :!: Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nærmeset jeg kjem han Illidan ja. Noen som har et eget bilde av han i BT? Her har du bilde av illidan før man starter fighten. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Virker som folk knerter gold sellers på de fleste serverne ;> Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Åssn funker det totem tricket? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 En fin macro dette: /cast fire nova totem /in 3.85 /camp Det fungerer slik at når du setter ut et fire nova totem og logger ut akkurat før det "går av", blir totemet nøytralt og AOE damagen kan ta damage på de rundt totemet. Husk at dette er grunn til å bli suspended. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå