Christeven Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) var vel "hunteren" som var dusten der.. alle har tatt feil av noens klasse før. Endret 31. mars 2008 av Christeven Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Gnomepaladin (imastard her) blir ofte invitet som healer av folk som bedriver /who paladin. Sier ja til å heale, og når de finner ut at han er warrior linker han heavy netherweave bandage. Utrolig mange kreative reaksjoner. Random screenshot: Endret 31. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg lagde ticket og spurte om det var en bug at Vindicator's Pendant of Subjugation ikke har spell dmg. Jeg logga av senere og sjekka mailen nettopp. http://bildr.no/view/177318 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) var vel "hunteren" som var dusten der.. alle har tatt feil av noens klasse før. Får vel prøve å kommentere igjen da, da det er noen moderatorer her som tydeligvis har lite å gjøre på en mandagskveld. Jada, regler er regler og alt det der... Det jeg prøvde å si var at; spør man en hunter om å heale så får man som fortjent. Må gå an å bruke hodet sitt litt når man skal ha en healer. Endret 31. mars 2008 av apollox Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Første gang guilden er i mount hyjal, 3/5 bosser nede :] Endret 31. mars 2008 av Shadow2k Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ironforge, Quel'Danas og Theramore =) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Alt+Z neste gang, så slipper du å croppe. *random-shot* Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg har tatt Alt+Z og jeg cropper fordi jeg synes det blir bedre da =P Endret 4. april 2008 av Reached Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Lot merke til eg óg, men det er vel så ikkje mykje å kommentere? Har vel 6-7 days på shammyen på 64, og eg har ikkje akkurat stressa med denne char'en. Kan jo hende han har PvP-et eller noko? : ) Oom-Reaver og hans hær av Oomkins! o.o Endret 4. april 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 @ Tordenflesk: 12 Dager til level 61 oO ? Det var passe treigt Lang tid tok din første char? Har blitt fortalt at jeg valgte den vanskeligste classen, så da er det kanskje ikke så rart at det har tatt litt tid mtp. nybegynner-feil osv.? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Innlegg uten bilder er slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
toranv Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Min lille skyggeprest Endret 5. april 2008 av toranv Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) luska rundt på fiskequesten (den ved 225), snudde meg rundt på stranda i Swamp of Sorrows etter at jeg hadde fått questfisken og så dette: Endret 5. april 2008 av Leken Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) 1) Var en del som ventet på den nye portalen på torsdag 2) Fresh i snølagt landskap 3) ..? Endret 5. april 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Og badge vendor på Proudmoore (US)er oppe å går Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er lite å gjøre om dagen, så jeg startet en ny character på ny server forrige mandag, og dette er progressen hittil. Kan nevne at jeg har deltatt så smått på sosiale arrangementer i tillegg Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Synes disse to var ganske stilige Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Etter et par wipes på Kael'thas i Magisters Terrace med PuG, kommer palatanken med et lite gullkorn av et utsagn.. Jeg:"Do not stand in fire" Han."no one told me not to stand in fire?" Er det mulig ? Nevertheless, vi fikk han ned. Første og siste gang jeg gjør MgT på normal modus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå