Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg endret nylig noen settinger i grafikkinstillingene, og plutselig fikk jeg en rik verden med masser av gras, kratt, steiner og beinrester:

 

wowscrnshot031608191644zy8.th.jpg

 

wowscrnshot031608190321qr5.th.jpg

 

wowscrnshot031608221157pf0.th.jpg

 

Edit: Siden det var spørsmål om hvordan jeg fikk de effektene - Det er hovedsakelig slideren på ground clutter som er på max. Jeg gjorde noen andre endringer også. Alt ble gjort via en macro som opprinnelig kom fra wow-europe et sted, og "stjålet" til diverse forum. Manualen er på engelsk, og det er en advarsel om å ta backup av en fil som har dine gamle instillinger dersom du ikke liker endringen. Du bør også ha minst 2gb ram. (jeg har nå 30-40 fps i shattrat, or 50ish når jeg flyr, mot 60 konstant tidligere)

 

This is a great way to improve your Grafic while playing!

I found this on Wow-europe and i don't take any credit for it just want every one to know about this great thing!

 

Note: Make a backup of 'config.wtf' first. It's located in your '/<WoW-folder>/WTF/' directory just incase something goes wrong.

 

Do not try this if you have under 2 gigabytes of ram, as it will bog down your system and you will cry!

 

Code:

 

/console groundEffectDensity 256

/console groundEffectDist 140

/console detailDoodadAlpha 100

/console horizonfarclip 2112

/console farclip 777

/console characterAmbient

 

 

4. Run macro

5. Close WoW

6. Open WoW, go to somewhere like Terrokar forest (or another nice zone) and get ready to go "oooooooooooooooooooh!"

Endret av Maltas
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg endret nylig noen settinger i grafikkinstillingene, og plutselig fikk jeg en rik verden med masser av gras, kratt, steiner og beinrester:

 

Hvordan gjorde du det?

Ground clutter ;)

 

post-22560-1205739670_thumb.jpg

 

apollox: Bildet ble funnet på google, er ikke mitt :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...