MadsFN Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Style er must Endret 25. januar 2008 av MadsFN Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Min lille Blood Elf Druid. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Har bare et spørsmål om Illidan, det står The betrayer, men hvem var det han "betraya" ? Morsomt navn på en wind rider Hva er egentlig meningen med det derre? bare for å få et inntrykk av hva outland er, med en gang du kommer inn? Hater han^^ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Meg og tre kompisser som startet opp på Sylvanas. Her sitter jeg og preiker med et par guildies etter et kara run ^^ Litt tøft bilde. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Artig i Stratholme. Tar flere minutter å loote. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Stor raptor! Endret 28. januar 2008 av eXploid Lenke til kommentar
Arba Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) luuve Endret 30. januar 2008 av Arba Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 En av de alt for mange på Magtheridon Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jippi! Vashj down etter en wipefest som varte i 4 dager Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gratz! OT: Hva bruker du for å få bildet så stort? Har alltid brukt Bildr.no, men får bare thumbnails. Endret 3. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
akarno Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Nå begynner det å nærme seg! level 66 nå. Er mildt sagt DRIT lei lvling ... >_< Kjekt å leke seg med lowbies, MC osv Har hittil aldri ganket noen med denne charen. Liker egentlig å være carebear, men RL venner ville absolutt gå PvP og alliance. Endret 3. februar 2008 av akarno Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gratz! *bilde* OT: Hva bruker du for å få bildet så stort? Har alltid brukt Bildr.no, men får bare thumbnails. Man bruker "last opp" funksjonen...! Da blir bildet "større"...! Endret 3. februar 2008 av kalli Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Fine artifacts (når jeg kjører 2x wow med 8x AA) Kalli: Jeg brukte den nå, men det ble bare et lite bilde Endret 3. februar 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Gratz! *bilde* OT: Hva bruker du for å få bildet så stort? Har alltid brukt Bildr.no, men får bare thumbnails. Man bruker "last opp" funksjonen...! Da blir bildet "større"...! Aha så klart.. hvordan har jeg greid å overse den i to år? :S Endret 3. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 *Tøffe seg med sitt første UI* ("Tordenflesk's poser" Høres litt perverst ut ) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Tips: Du trenger ikke så mye ammo som warrior. Faktisk er det beste å bruke et throwing weapon istede. (Har ingen bilder akkurat nå, kan poste et senere når jeg kommer hjem) Noob-spm: Er ikke Throwing kun off-hand? Får vel ikke gjort det med two-handed sword? Endret 4. februar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Minner om reglene i første post; 1. Minst et bilde per post. Poster uten bilde i vil bli slettet. 2. Det er lov til å kommentere et bilde, dersom man overholder regelen over. 3. Bilde skal være tatt av deg. 4. Ikke bruk IMG-funksjonen på bilder over 800 pixler. Dersom disse reglene ikke blir overholdt vil postene bli slettet i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå