sybbelybb Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Og her blir gjenværende horde-spillere jaget tilbake ut igjen. Var litt morsomt å se på den gjengen med vakter man ser øverst i bildet. Alle sprang sammen i flokk, og drepte en og en horde. Endret 6. mars 2005 av ZybiX Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2005 Guild møte vi hadde forrige uke Med raid etterpå Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei snella! Hva gjør en blomst som deg, i en jungel som dette? Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 noen som har et sted man kan legge ut bilder slik at man kan linke til de?? Har et tøft bilde hvor spillet har bugga og jeg har fått kontroll over en av de flyvende manticorene:) Sitter på den og mobber et alliance angrep (spytter på de, og kaller de chicken) Jeg kan ikke angripe dem og de kan ikke angripe meg (greit nok ettersom ejg er 22 lvl) Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) sånn ! Endret 6. mars 2005 av Cain_85 Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) Noen idioter som prøvde seg på thrall. Endret 7. mars 2005 av GullApE Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 sheesh...CT-mod er ingentingting i forhold til flexbar... bruker Flexbar (53 knapper, de fleste scala ned til 1/4 størrelse) Überquest masse Telo-addons Enchantrix Auctioneer Party Pets Gatherer Map Notes PvP stats masse guildorganizer-ting BagSlots Lenke til kommentar
likferd Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Tok en liten utflukt til newbie-området til Night-Elf Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Meg og papegøyen min ved crossroads Lenke til kommentar
Peri Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Meg på en liten ganketur i wetlands Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Finfin den Xp-baren du har under chat'en din Bad-byte. Mulig å spørre hvilken det er? AvgXP Hvordan aktiverer du den in-game? Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Vi raida Menethil på Warsong i dag, sammen med et par andre guilds Oppmøte i Hammerfall: Wetlands: Menethil: Denge guards: Typisk feig alliance: Vi tok en runde rundt "slottet" og på andre runden dukka det opp en del alliance-spillere, men de fikk deng Så ble jeg disconnecta fra servern... Men etter det jeg har hørt så tok den syke guard-spawnen over og pressa oss etterhvert ut. Uansett syns jeg mitt første ordentlige raid var vellykket Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 (endret) Jeg har vel ikke mye dritt i baggene mine jeg? Flere enn meg som har det vanskelig å kaste ting? Tror jeg har ting fra lvl 10 enda i banken... Endret 13. mars 2005 av Radhoo Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeg har vel ikke mye dritt i baggene mine jeg? Flere enn meg som har det vanskelig å kaste ting? Tror jeg har ting fra lvl 10 enda i banken... Nei, ærlig talt så kaster jeg faktisk litt formye Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Finfin den Xp-baren du har under chat'en din Bad-byte. Mulig å spørre hvilken det er? AvgXP Hvordan aktiverer du den in-game? Tja, jeg bare la inn mod'en som alle andre mod'er og den dukka opp når jeg starta wow Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 sheesh...CT-mod er ingentingting i forhold til flexbar... bruker Flexbar (53 knapper, de fleste scala ned til 1/4 størrelse) Überquest masse Telo-addons Enchantrix Auctioneer Party Pets Gatherer Map Notes PvP stats masse guildorganizer-ting BagSlots sheesh, KUN ting man aldri får bruk for... Men for all del, hvis du vil ødelegge interfacen din med tullball så værsågod. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Traff på en lite hyggelig drage i går. Måtte løpe like etter, den kom etter meg V Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå