SilverCRX Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Finfin den Xp-baren du har under chat'en din Bad_byte. Mulig å spørre hvilken det er? Endret 4. mars 2005 av SilverCRX Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Finfin den Xp-baren du har under chat'en din Bad-byte. Mulig å spørre hvilken det er? AvgXP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Min troll rogue lvl 12 som skaffer seg rested bonus. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Bildet er tatt rett utenfor Crossroads i The Barrens, sniker meg gjennom gresset med min Undead Rogue level 21 ^_^- Nicket er Sheel og serveren er Sunstrider (PvP) Endret 6. mars 2005 av Artex Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Jeg synes det er urovekkende lite PvP-screens her. Bare environment nesten. Det er greit i små mengder, men litt PvP-screens skader ikke. Screenshottet er tatt fra mine egne videoklipp, derav dårlig oppløsning. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) en uheldig opplevelse med kodoene Resultatet: EDIT: rekkefølge Endret 6. mars 2005 av chokke Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her har jeg noen screenshots: Natte-tur med tauren Min undead mage Månen "you can't see me" irriterende øye som beveger seg hele tiden: fram og tilbake Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) En horde-guild ved navn Trolltyg raidet Auberdine og slaktet bortimot alt og alle på Stormreaver (PvP) serveren.. På det bildet var jeg en Nightelf Rogue på level 20 Edit: Kunne ikke gjøre så mye motstand ettersom flesteparten i raidet var level 30-60, dette er en av grunnene til at jeg gikk over til Sunstrider Endret 6. mars 2005 av Artex Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 ImageShack ruler ! Ååånei.. Bildet ditt virker dårlig dessverre, vil gjerne se NE bli slakta, så vennligst fiks linken Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 hehe, ganske stort raid i barrens i dag tidlig, eller igår blir det vell Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 crossroads har jo vært angrepet i hele dag, og litt rundt. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 joda stemmer det chokke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 haha, men morro var det, selv om det var en syk ping. Lenke til kommentar
Mandarb Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Meg! Fått en tøff spell på meg Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Her er litt pvp, vi skulle raide auberdine, og møtte på desse på veien. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Var fullt angrep mot Stormwind i går. Rundt 30-40 lvl 50+ horde tok over Goldshire, og gikk etterhvert videre til Stormwind. Det varte derimot ikke lenge, da det plutselig spawnet omtrent 20-30 lvl 55 vakter i tillegg til de spillerne som var der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå