Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger ut en bildeserie på tre bilder nå. Hvis det kan kalles serie. Sitter her og venter på at en ganker skal stikke, noe det ikke ser ut som han skal gjøre. Har sittet her i... tja... en halvtime nå, og bare ventet på at han skal dra - men han synes tydeligvis det er morsommere å stå og vente på meg.

Kjenner det koker inni meg, og hadde jeg hatt tilgang til en level 70 character skulle jeg brukt resten av dagen på å plage han like mye som han ødelegger for meg.

Dette er altså en prest som har plaget meg over snart 24 timer (minus de 7 timene jeg har vært i seng.) Jeg overvåker han når jeg er død, og da dreper han omtrent ikke mobs - han bare står og venter ved liket mitt.

Vi har tydeligvis med en "luring" å gjøre her, siden han faktisk tror at han gjemmer seg for meg ved å gå bak en stein. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg stort til barneskolen starter igjen, slik at det blir mulig å spille mer i fred :thumbup:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar

Langt unna da, res og løp, han kan jo ikke ta deg igjen.

Inviter en rogue og be han komme i stealth så resser du når han er der.

Oj glemte bilde i en bildetråd brb

Mage og lock DC da jeg pullet så vi drepten med prot kriger,druid healer og en rogue.

Litt stress med møkkagear og 2 adds som går mot dps og healer så dem ikke kan dpse eller heale.

Druiden så heller ikke at dem dc pga en lag hos dem så han brukte all mana på å heale dem først mens dem døde

Endret av War
Lenke til kommentar
Synd du ikke er på Haomarush, ellers skulle jeg hjelpt deg, hater sånne, og henter alltid druiden min for å gi dem juling når de camper meg over lengre tid. Har vi ingen på dentarg her som kan hjelpe? :)

9270106[/snapback]

Hadde det vært på Haomarush hadde jeg hjulpet han

Lenke til kommentar

Her er presten min kledd til fest! Synes han fortjener det etter å ha levlet opp tailoring fra 1-250 iløpet av dagen - pluss at han lærte seg å lage hele Tuxedo-settet.

Gi meg et whisper hvis du befinner deg på EU Dentarg og har lyst på et du også :)

Lenke til kommentar

Dro meg ned til Ironforge og kom meg til porten til Ironforge. Møtte en level 11 som var i <Ironforge Guards> der. Riktignok var han level 11, men noen vakt var han ikke. ^^

Forøvrig rakk jeg ikke å ta bilde av fyren ettersom han kom når jeg hadde 3 sekunder igjen på Eye of the Storm.

WoWScrnShot_081507_115815.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...