Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore.

wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart.

Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache.

Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden"

 

Kalimdor

Eastern Kingdom

Lenke til kommentar
vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker  jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore.

wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart.

Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache.

Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden"

 

Kalimdor

Eastern Kingdom

hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit??

 

:(

Lenke til kommentar
vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker  jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore.

wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart.

Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache.

Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden"

 

Kalimdor

Eastern Kingdom

hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit??

 

:(

Du må finne en fyr med et grønt ! over hodet..

 

Men det er slik at du ofte må mellomlande steder.

Og det går ikke ann å fly fra kalimdor til eastern... Da må du ta BÅT eller ZEPPLIN.

Lenke til kommentar
hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit??

 

:(

Du må gå til hver enkelt windmaster for å "oppdage" flyruten dit. Første stopp fra thunder bluff blir vel Crossroads. Bare å holde deg på veien og løpe som faen, så blir du antageligvis ikke drept på veien ;)

Lenke til kommentar
vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker  jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore.

wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart.

Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache.

Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden"

 

Kalimdor

Eastern Kingdom

hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit??

 

:(

Jepp. Du skal sør-øst.. Mot Camp Taurajo, og derfra nord, til Crossroads. :)

 

http://www.worldofwar.net/cartography/worl...alimdorcont.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...