thomassit0 Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Warsong Shredder Hvordan får man bygget denne? er lvl 7 gnome... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore. wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart. Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache. Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden" Kalimdor Eastern Kingdom Lenke til kommentar
Cirox Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 KalimdorEastern Kingdom Jævla digge maps, takk skal du ha Printet noe lignende før, men disse var bare helt råe! Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 standard i IF. når folk med mounts er der så samles alle for å se på de og inspecte de som er på mounten. har selv gjort det Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 en kompis som tok screenshot. han så meg som en sau på mounten! :!: nylig etter en kamp i SV, der det er "raid" hele tida. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore. wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart. Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache. Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden" Kalimdor Eastern Kingdom hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit?? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore. wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart. Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache. Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden" Kalimdor Eastern Kingdom hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit?? Du må finne en fyr med et grønt ! over hodet.. Men det er slik at du ofte må mellomlande steder. Og det går ikke ann å fly fra kalimdor til eastern... Da må du ta BÅT eller ZEPPLIN. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit?? Du må gå til hver enkelt windmaster for å "oppdage" flyruten dit. Første stopp fra thunder bluff blir vel Crossroads. Bare å holde deg på veien og løpe som faen, så blir du antageligvis ikke drept på veien Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 vet at det er litt ot men vet noen hvor stort WoW er i km2 \ eller noe måleenhet? det virker jo veldig stort da når jeg kan bruke et kvarter eller noe bare på å bevege meg fra camp narache til bloodhoof village i mulgore. wow-verden er sinnsyk stor. Vet ikke helt hvor mye du har utforsket men her er vertfall kart. Visst du ser på kartet for Kalimdor, og så videre til Mulgore, så ser du avstanden fra Bloodhoof village til Camp Narache. Der får du også sett hvor liten Mulgore er i forhold til resten av "verden" Kalimdor Eastern Kingdom hehe er bare kommet til thunderbluff nå. kjipe er at jeg ikke kan fly noe sted for jeg ikke vet om noen andre steder ¨å fly til fikk jeg beskjed om. jævlig kjipt, må jeg gå hele jævla veien til andre steder da for å kunne fly dit?? Jepp. Du skal sør-øst.. Mot Camp Taurajo, og derfra nord, til Crossroads. http://www.worldofwar.net/cartography/worl...alimdorcont.jpg Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I serien Fullmånenetter, er vi nå kommet til Stranglethorn Vale. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) tihi Endret 3. mars 2005 av geedoo Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 I serien Fullmånenetter, er vi nå kommet til Stranglethorn Vale. Nydelig Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Første bilde i serien "Okser som tror at de kan fly". Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 (endret) Tredje og siste bilde. En Tauren blei stygt kvestet i produksjonen av denne bildeserien :!: Endret 4. mars 2005 av Bad_Byte Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det der er grunnen til at prester er kill-on-sight, uansett level Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 en kompis som tok screenshot. han så meg som en sau på mounten! :!: nylig etter en kamp i SV, der det er "raid" hele tida. Samme har skjedd meg meg, bare at jeg var ghost wolf. Hele mounten ble dessuten transparent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå