Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
¨Jeg syns dette var litt morsomt:)

8511060[/snapback]

1. Botter kan ikke snakke.

2. Du har ikke rett til å rapportere han fordi han er fra Kina eller ikke svarer deg.

3. Han kunne ha rapportert deg for harrasment.

arathijf4.th.jpg

Lenke til kommentar

1. Botter kan ikke snakke.

2. Du har ikke rett til å rapportere han fordi han er fra Kina eller ikke svarer deg.

3. Han kunne ha rapportert deg for harrasment.

8512625[/snapback]

Over 1 time med observasjoner bør skape grunnlaget til å bedømme om han er bot eller ikke.

Og det at han først svarer etter over en time IKKE, jeg gjentar IKKE ekskluderer denne karen for å være en bot. En bot er tross alt et "program" som kjøres av et virkelig menneske, og dette virkelige mennesket har muligheten til å ta over "kontrollen" fra bot-programmet og skrive ting, feks svare på /w fra meg.

Over til ditt andre poeng. Selv om jeg sa at jeg rapporterte denna karen, så er det IKKE, jeg gjentar IKKE 100% sikkert at jeg gjorde det.

Jeg har heller IKKE, igjen må jeg gjenta, IKKE behov for å rapportere andre mennesker fordi de er fra andre land som feks Kina eller fordi de av en eller annen grunn ikke snakker bra engelsk.

Til ditt 3. poeng. Han kunne ha rapportert meg, JA. Men han gjorde ikke det. Han HS-et med engang jeg nevnte det.

Og over til mitt hovedpoeng, dette var en liten morsom kommentar, ikke et tema til å starte en stor diskusjon over hva som er riktig og ikke riktig. Bare en enkel ting jeg syns ver litt morsom.

Det er også viden kjent at alle ikke har samme humor, og siden du garantert kommer til å starte en diskusjon på dette, vil jeg presisere at jeg forstår at du ikke syns det er morsom, og at du muligens føler at jeg var krass mot denne stakkars kineseren. Dine meninger om hva som hadde vært korrekt oppførsel kommer heller ikke til å påvirke noen av mine fremtidige avgjørelser på dette tema.

Et flott npc navn på det nye screenshottet

post-4299-1178034552_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...