Bjonski Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Min level 37 Warrior alt, muligens main hvis moroa fortsetter. Stilig character Jeg er snart lvl 44, noen som har tips til hvor jeg kan levle? (liker instancer best) Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Bjohansen: http://www.wowwiki.com/Instance PUGs rule Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Can I have your stuff? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 been there, done that, spiller fortsatt... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Dette var gøy: Endret 30. april 2007 av heanwi Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ¨Jeg syns dette var litt morsomt:) Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 ¨Jeg syns dette var litt morsomt:) 8511060[/snapback] 1. Botter kan ikke snakke. 2. Du har ikke rett til å rapportere han fordi han er fra Kina eller ikke svarer deg. 3. Han kunne ha rapportert deg for harrasment. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Artig med disse enorme isblokkene. Endret 1. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 1. Botter kan ikke snakke. 2. Du har ikke rett til å rapportere han fordi han er fra Kina eller ikke svarer deg. 3. Han kunne ha rapportert deg for harrasment. 8512625[/snapback] Over 1 time med observasjoner bør skape grunnlaget til å bedømme om han er bot eller ikke. Og det at han først svarer etter over en time IKKE, jeg gjentar IKKE ekskluderer denne karen for å være en bot. En bot er tross alt et "program" som kjøres av et virkelig menneske, og dette virkelige mennesket har muligheten til å ta over "kontrollen" fra bot-programmet og skrive ting, feks svare på /w fra meg. Over til ditt andre poeng. Selv om jeg sa at jeg rapporterte denna karen, så er det IKKE, jeg gjentar IKKE 100% sikkert at jeg gjorde det. Jeg har heller IKKE, igjen må jeg gjenta, IKKE behov for å rapportere andre mennesker fordi de er fra andre land som feks Kina eller fordi de av en eller annen grunn ikke snakker bra engelsk. Til ditt 3. poeng. Han kunne ha rapportert meg, JA. Men han gjorde ikke det. Han HS-et med engang jeg nevnte det. Og over til mitt hovedpoeng, dette var en liten morsom kommentar, ikke et tema til å starte en stor diskusjon over hva som er riktig og ikke riktig. Bare en enkel ting jeg syns ver litt morsom. Det er også viden kjent at alle ikke har samme humor, og siden du garantert kommer til å starte en diskusjon på dette, vil jeg presisere at jeg forstår at du ikke syns det er morsom, og at du muligens føler at jeg var krass mot denne stakkars kineseren. Dine meninger om hva som hadde vært korrekt oppførsel kommer heller ikke til å påvirke noen av mine fremtidige avgjørelser på dette tema. Et flott npc navn på det nye screenshottet Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Ro ned litt Killer_DT. Ingen grunn til å ta helt av bare fordi han kom med en kommentar til bildet ditt. Endret 1. mai 2007 av Elvorn Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Noen hadde det litt gøy i IF Endret 1. mai 2007 av Skavhaug Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) wts denne buggen er desverre bare tallene som er bugga, mobsene tar normal skade.. Edit: bilde er en fin bil Endret 4. mai 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Må nesten komme med en til.. Hvorfor har et quest item for alliance, horde-races på seg? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hehe Smegaoldfish du har startet en warrior igjen. Lykke til. Huff jeg er lei kidz. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva heter den corpse-run addonen din Darkrevan? Starta warrior ja =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hva heter den corpse-run addonen din Darkrevan?Starta warrior ja =) 8541961[/snapback] Hadde ikke du sluttet? Et lite flashback: Endret 5. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Øyeblikket magen dinger 40. Endret 5. mai 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) "The Stoppable Force" Måtte trekke litt på smilebåndene ja. :!: Endret 5. mai 2007 av MrSkatun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå