Zindre- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Slike gnomer er noe av det kvalmeste jeg ser.. slaktes on sight fysh Hva er så kvamlt med gnomer da? Jeg vil gjerne vite det, så jeg kanskje skjønner OMGBBQ!!!111!!1oneone!11 gnomes is KOS!. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Gnomer er KOS hos meg De som velger en Gnom kan like gjerne få KOS. Alle rogues er direkte KOS og.. For dårlige minner med dem.. Alle bare later som ikkenoe, stealther og tar deg på 20% hp Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Gnomer er KOS hos meg De som velger en Gnom kan like gjerne få KOS. Alle rogues er direkte KOS og.. For dårlige minner med dem.. Alle bare later som ikkenoe, stealther og tar deg på 20% hp haha, akkurat samme erfaring som jeg har med Undead Rogues Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Gnomer er KOS hos meg De som velger en Gnom kan like gjerne få KOS. Og grunnen til det er? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Smell feit likferd Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 er det en egen sc shot knapp i wow? fant det ikke. Printscreen knappen jepp, men det er altså ikke en dedikert knapp som i feks HL2 som dumper et fiks ferdig jpg bilde i spill mappa ? går det an å lage en mod med den funksjonen i såfall eller finnes det allerede ? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 er det en egen sc shot knapp i wow? fant det ikke. Printscreen knappen jepp, men det er altså ikke en dedikert knapp som i feks HL2 som dumper et fiks ferdig jpg bilde i spill mappa ? går det an å lage en mod med den funksjonen i såfall eller finnes det allerede ? Trykker du print screen knappen, blir det lagret et bilde i screenshot mappa. Bildet er i PNG format, så du trenger noe for å konvertere til JPG. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 TGA takk Hehe, var nok jeg som var litt for kjapp der Lenke til kommentar
likferd Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Slike gnomer er noe av det kvalmeste jeg ser.. slaktes on sight fysh Hva er så kvamlt med gnomer da? Jeg vil gjerne vite det, så jeg kanskje skjønner OMGBBQ!!!111!!1oneone!11 gnomes is KOS!. Jeg ser veldig lite til gnomer egentlig. Var å løpt en tur med ghost-wolfen i ashenvale i kveld, da en level 26 gnome warrior av alle ting kom løpende og angreip meg. Jeg tenkte jeg bare skulle drite i ham, men han sprang etter et godt stykke (de er overraskene kjapp). Til slutt måtte jeg bare stoppe og knerte han. Var jo en modig liten gnom da, angrep selv om han omtrent var garantert å tape.. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Legger ved 2-3 bilder her... Første er fra en liten fisketur (kremt, host) i Alveland ... Fikk masse fisk OG alver den kvelden. Endret 1. mars 2005 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Løpetur i The Barrens... Endret 1. mars 2005 av djorgen Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Flyvetur over Ashenvale.. Snart i Zoram Strand... Lenke til kommentar
Instict Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hva gjør egentlig Astranaar uti skogen? Lenke til kommentar
Instict Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Synest denne øksa ser litt farlig ut.. Lenke til kommentar
Peri Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Meg og felsteeden min Endret 1. mars 2005 av Peri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå