B-QL Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg har ventet lenge, men 6800GT har heller ikke dukket opp i butikkene, så drømmeoppsettet blir litt utenfor min tålmodighet.. gå på komplett og se nederst på listen over pci-E kort Da var det bestillt. Lurer på når jeg får det. Tviler på at de har det allerede neste helg. Håper produktinformasjonen er feil! Der står det nemmlig AGP8X, mens overskriften er PCI-Express. Det er et PCI-E kort, http://www.xfxforce.co.uk/product_view.php?sku=PVT45GUDF7 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 jeg venter og på nF4, skal ha 939 data med PCIe grafikk kort.. men det tar tid gitt Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 Hei, Vi vil ikke legge ut DK8ES før vi har fått en bekreftet dato fra IWILL (Normalt sett blir de fleste produktene forsinket og derfor vil vi ikke skape "falske" forhåpninger). Produktet er lagt inn, men ikke lagt ut så når IWILL gir oss en 100% bekreftet dato, går det ut på web. DK8ES kan klare seg med en 460W EPS strømforsyning av kjent merke eller bedre! Håper dette er litt info Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
guge Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Kan DK8ES kjøre med en prosessor også? Eller er man nødt til å kjøre med to? Jeg synes det virker hensiktsmessig å kjøre den med en Opteron 250 og ett 6800GT skjermkort nå, og så bygge ut. Er det mulig? Kan Pyton si noe om hva slags RAM man må ha til DK8ES? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 @Pyton.no - Salg: Dere har ikke fått noen indikasjon på når dere får inn nForce4 Ultra kort? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) jeg venter og på nF4, skal ha 939 data med PCIe grafikk kort.. men det tar tid gitt det tar tid ja men det BØR komme FØR jul! edit : jeg har sendt mail til komplett.no nå, er litt spent på hva de sier.... Endret 19. november 2004 av Jonki Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Jeg har også sendt mail til komplett.De håper på desember, men det er usikkert og de jobber for å få tak i disse for de merker "trøkket" fra forbrukerne... hehe... huff...... lukter vi januar her?. Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei, DK8ES kan kjøre i single modus (dvs. 1 stk. CPU). Det er ikke problem å bygge ut systemet om man først kjøper den med en CPU og ett skjermkort! Minne på DK8ES er samme som på DK8N - PC 3200 eller bedre REG/ECC (Crucial og Corsair har dette - fåes kjøpt hos Komplett.no eller hos oss) - men det MÅ være REG/ECC! DK8ES er nå forventet medio desember! Vi har fått lagt av 20stk. så vi får krysse fingerene på at de kommer når de skal! Hadde vært en fin julegave med DK8ES + 2x6800GT i SLi IWILL kommer ikke til å lage et "vanlig" desktop kort med nVIDIA eller tilsvarende brikkesett, da deres fokus er på Hi-End løsninger og barebones. Vi har å fått vink om at det kanskje kommer en ZMAX barebone med mulighet for SLI - men må presisere at dette bare er under utvikling og kan hende blir terminert! Vi får 6800GT PCI-E i løpet av 1. eller 2. uke av desember fra Sparkle (Kan hende det blir før, men ta heller det som en positiv overraskelse) Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 vil det komme noe Dual CPU Nforce4 SLI HK ? for det hadde blitt sinna maskin! Epz. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Heisann, Vi har dessverre ingen sikker dato når det kommer, men det er forventet inn iløpet av desember. -- Per Øyvind G Salgsavd. Komplett.no Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 IWILL kommer ikke til å lage et "vanlig" desktop kort med nVIDIA eller tilsvarende brikkesett, da deres fokus er på Hi-End løsninger og barebones. Jeg tenkte mer på nForce4 Ultra kort fra andre produsenter (som msi, asus, gigabyte osv...) Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Hei, Da har vi en modell fra BIOSTAR som kommer, men vi har ikke noe info om dette foreløpig! Sårry - men vi fører et mindre utvalg enn de fleste web butikker og hva man har fra ASUSTeK, MSI etc. har vi / jeg desverre liten kunnskap om Liker bedre å ha færre leverandører å forholde seg til, da blir det enklere å supportere og håndtere retur etc. Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 @Pyton.no - Salg: Oki. Kan respektere det. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 (endret) Komplett har nå lagt ut ASUS nforce4 SLI hk for salg !!! http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10482 -edit- og ASUS med K8T890 chipset Endret 19. november 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Party party ... ehh, kremt... Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 "anatt leveringstid 5 dager" tror jeg ikke noe på, men håper selvsagt......... :-) Billigere enn fryktet er de også! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 da var det bestilt!!! Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Bestilte et jeg å...gleder meg, mangler bare resten nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå