Soppe Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg bygde en helt ny pc på fredag, så i går begynte noe merkelig å skje på pcen min. Plutselig blir skjermen blå, så står det mangen ting jeg ikke husker utenom at helt nederst står det fysisk minne dump. dette har skjedd 3 ganger til nå, hva er galt? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Pc'n din krasjer. Windows tar alt som befinner seg i internminnet (RAM) og 'dumper' dette den til en fil på harddisken din. Det skal stå noen feilkoder på skjermen når dette skjer; noter deg disse og søk på Microsofts kunnskapsbase. Det er ikke sikkrt dette bringer klarhet i saken, men verdt et forsøk. mvh r. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det samme skjedde hos meg. Det var rammen som det var feil på. men det var også at gigabyte hovedkortet mitt klikka hvis jeg bare brukte 1 ram brikke, men det ble fikset med siste bios. Lenke til kommentar
Rolf-ivar Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 er nok disken din som det er noe feil på. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg fikk noen sånne feilmeldinger og krasj også, men det fiksa seg når jeg lasta ned de nyeste chipset driverne til hovedkortet. Hvis du har et VIA hovedkort går du inn på Viaarena.com og laster ned de nyeste Hyperion driverne derfra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå