neph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er det noe jeg burde vite først, noen tips?. Har en AMD A64 3000+ CPU i tankene og et Socket 939 hovedkort. Er det enkelt og montere en BOXED Cpu på disse hovedkorta, og er AMD A64 en mer solid prosessor som skal mye til å få ødelagt under montering?. En siste ting; åssen er det når man har montert CPU'en, vil Biosen automatisk oppdage den og sette rette instillinger og slik når Pc'en startes opp for første gang?. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Er det noe jeg burde vite først, noen tips?. Har en AMD A64 3000+ CPU i tankene og et Socket 939 hovedkort. Er det enkelt og montere en BOXED Cpu på disse hovedkorta, og er AMD A64 en mer solid prosessor som skal mye til å få ødelagt under montering?.En siste ting; åssen er det når man har montert CPU'en, vil Biosen automatisk oppdage den og sette rette instillinger og slik når Pc'en startes opp for første gang?. En "Boxed" cpu er At du får med kjøler når du kjøper cpu`en , vil heller anbefale deg og kjøpe deg en cpu som er "Bulk" dvs uten kjøler Da kjøper du deg heller denne cpu kjølern: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20680 Er mye enkelere å monter enn andre cpu- kjølere Om Amd atlhon 64 cpu`en tåler mye vet jeg ikke , men dem er mye mer solid en socket a som du lett kan ødelege kjernen på Bisoen vil automatisk sett opp riktig hastighet og innstilling når du starter pc`en etter du har montert cpu`en Håper dette hjelper litt! Endret 17. november 2004 av hifiman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå