Joachim_F Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 De svenske skaperne av Battlefield-serien og Rallisport Challenge vil etter alt å dømme bli en del av Electronic Arts. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Neiiii! Hvem skal få stoppet EA? Hvem!? Endret 20. desember 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dette er dårlig nytt mener jo jeg....med tanke på ryktet til EA og deres spill..raske, korte, billige..MANGE.... Jeg ser bare dårlig nytt i dette.... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 EA er blitt for stort til at noen kan konkurere med de... trist men sant. Blir bare arcade spill på oss i årene framover Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Synd hvis det snart ikke er noen "uavhengige" utviklere igjen. Skal virkelig EA eie alt? Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 vist det skjer da kommer battlefield 4 ut i slutten av 2005 Håpe virkelig ikke at det skjer. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Dice har jo i alle år vært under vingene til Codemasters, hvis de ønsker å selge seg til EA så må de jo få lov til det. Men å selge seg til døde er vel ikke noe poeng? edit: Tror jeg blandet sammer litt her nå, glem det jeg sa... Endret 15. november 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Så lenger EA holder seg laaaaangt unna Blizzard, er jeg fornøyd Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Yay, som om ikke Battlefield serien var melket nok fra før av. Nå kommer vi til å få en ny sims klone, med nye ekspansjoner hver andre måned. Så lenge dette ikke går ut over BF2 på en eller annen måte er jeg storfornøyd, men liker selvfølgelig ikke at EA kjøper alt som kan kjøpes. Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hater EA over alt på jord! Altså jeg skjønner ikke hvorfor Digital Ilusions blir med på det en gang? Null patriotisme! Blizzard ville aldri gjort noe så dumt, og hvis de gjør det skal jeg faen meg tisse på en uteligger! og det vil jeg nødig, for det er veldig slemt! Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Fatter de ikke at de ved å selge seg til EA dømmer sitt eget selskap til fortapelse? Før eller siden kansellerer EA spillene de jobber på når de er 95% ferdige, og gir de ansatte fyken, og legger ned hele under-selskapet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Blizzard ville aldri gjort noe så dumt Blizzard eies av Vivendi Universal Games. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 i det siste har jo Take 2 gitt ut mesteparten at Digital Illusions spill. tenker på vietcong, H&D2 osv.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 i det siste har jo Take 2 gitt ut mesteparten at Digital Illusions spill. tenker på vietcong, H&D2 osv.. Hehe, du tenker på feil selskap: Illusion Softworks. Lenke til kommentar
lk Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 EA burde endre slagord til EA: Own everything. lk Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Fatter de ikke at de ved å selge seg til EA dømmer sitt eget selskap til fortapelse? Før eller siden kansellerer EA spillene de jobber på når de er 95% ferdige, og gir de ansatte fyken, og legger ned hele under-selskapet. hva skjer da? Ja hele spill industrien går til xxxxxxx Hate EA over alt på jord Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Først CryTeck.. nå DI.... hva er det som skjer med verden?? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Penger er vel det rette ordet her........ Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 EA..... værste klisjemongo spill som lages lager de, alle spillene mangler "sjel". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg