riktig Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Har noen peiling på hvordan jeg skal få til det? Jeg får det ikke til med add/remove og er ingen registerekspert. Grunnen er at jeg har tenkt å sjekke ut andre alternativer som ikke spiser opp det lille jeg har av systemressurser. Det er Norton Internet Security det er snakk om her. Takker for alle tips. Edit: Det er 2004-versjonen ja. Endret 15. november 2004 av SirMaximus Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei, du sier ikke hvilken ver. du bruker, men går ut fra 2004 ver. Sjekk om det under kan hjelpe deg. http://service1.symantec.com/SUPPORT/nip.n...nis&svy=&csm=no Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 IKKE følg instruksene på den siden der. Når jeg gjorde det, ble bare nettverksoppsettet ødelagt totalt (jeg fikk det aldri til å fungere igjen, siden windows plutselig friket ut når jeg prøvde å sette nettverksinstillingene). Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg gjordet faktiskt dette i dag Du må bare gå inn på Programfiler-->Norton --> uninnstal Jeg fikk ikke sletta det i add\remove jeg heller Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du må bare gå inn på Programfiler-->Norton --> uninnstal Hos meg finnes ikke det valget. Jeg har: Flere symantec-løsninger Hjelp og Støtte Liveupdate Norton Antivirus 2004 Quarantine Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Jeg har også hatt dette problemet før, og jeg missliker Symantec-produktene for dette med avinstalleringsproblematikken. Norton er som et hagleskudd inn i registeret og er i mange tilfeller en umulig oppgave å fjerne helt. Jeg har prøvd den vanlige avinstalleringsmetoden til Norton i Windows, og jeg har prøvd disse avinstallerings programmene til Symantec som ligger på deres hjemmeside uten veldig gode resultater. I noen tilfeller har jeg måttet formatere. Jeg har nå gått over til NOD32 og er kjempefornøyd. Endret 20. november 2004 av Foxtrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå