paroa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Finnes det noen internat skoler får vidregående skoler i bergen eller åsane? og er det gode eller dårlige erfaringer med internat skoler? Takker får alle seriøse svar... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Er det noen spesielle ønsker til at det skal være akkurat i det området? Har selv gode erfaringer med www.kvs-lyngdal.no, men dem hører jo til i agder da. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 grunnen er at dama mi bor der Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Litt sent svar på spørsmålet ditt, men du har http://www.framnes.vgs.no/ og musikk vgs med internat http://www.kongshaug.no De er ganske nær Bergen begge to. Går selv på internatskole, syns det er kjempekjekt med internatskole. Sosialt er vel stikkordet, til tider for sosialt. Men definitivt mye gøyere enn offentlige skoler. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ved framnes går det buss til bergen hele tida! finslig plass er det og...vore der ett par gonger....brossarn går der... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Framnes er en grei nok skole den.. går selv der. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 To av mine bandmedlemmer har gått på kongshaug. Har ikkje hørt så mykje vondt om den skulen heller.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 takk får svar! men jeg ser ingen av de skolene har IKT-driftsfag? og jeg tror jeg blir boende hjemme jeg... flytter heller når jeg har bil og grei økonomi osv... Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Tips: ikke ta IKT-driftsfag. Umulig å få lærlingeplass... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 hva skal jeg ta da? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 takk får svar! men jeg ser ingen av de skolene har IKT-driftsfag? og jeg tror jeg blir boende hjemme jeg... flytter heller når jeg har bil og grei økonomi osv... Lyngdalsskolen har, og psst, jeg har gått IKT og er lærling nå. Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 1. januar 2005 Del Skrevet 1. januar 2005 Er du lærling i hw.no da eller? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Er du lærling i hw.no da eller? Stemmer, iom jeg har vært "her" en god stund ble det til læreplass. Later desverre ikke til å være lett å få seg læreplass uten å ha kjennskap til noen / noe etc om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå