Joachim_F Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Halvvampyren Rayne må nok en gang ordne opp i verdensproblemene på sin egen helt særegne måte. Les artikkelen her Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Blir det like bra på PC som det er på XBOX så er dette noe å glede seg til. Spilte igjennom BloodRayne 1 på PC, å hadde egentlig tenkte å spille igjennom 2'eren også på PC. Men når det nå ble utsatt, så jeg ingen annen mulighet enn å spille igjennom det på XBOX. Ble ferdig med det på Lørdagskvelden, å må si det var RÅTT Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 fett. noen som har prøvd pc demoen? synspunkter ? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 hmm..synes faktisk forgjengeren var bedre. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. november 2004 Forfatter Del Skrevet 18. november 2004 hmm..synes faktisk forgjengeren var bedre. Jeg synes i alle fall kontroll & kamerasystemet (med mus) var greiere i forgjengeren. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk med demoen på DVDen som fulgte med januar-utgaven av PC Gamer UK, og jeg må si meg veldig fornøyd. Alle de comboene Rayne har til rådighet, samt de akrobatiske bevegeldene gjorde et meget bra inntrykk. Sistnevnte grisebanker jo det Lara Croft noen gang kunne stille opp med! Som en stor fan av vampyr-spill, er jeg sulten på mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hva er historien i Blood Rayne 2? Må si at jeg tørster etter å drepe pixel-tyskere igjen nå! Lenke til kommentar
ilex Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hun lager ikke like bra stønne lyder som i 1'ern, når hun suger blod... hehe. Men videosnuttene er deilige som alltid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Demoen er snasen den..veldig mye combat, men det er et mylder av komboer man ikke hadde i enern. Tenk Tekken 3 så skjønner dere hva jeg mener. (ubermegabiff punch:x+x+x+left+left+jump+d+d+r+r+osv osv osv). Nå kan man også kappe av kroppsdeler, det skjer faktisk hele tida. Det kuleste er at man kan fortsette å kutte opp folk som allerede ligger nede. Choppe av armer og bein osv (som faktisk løsner fra kroppen). Har også flere "spells" enn før som kan aktiveres når rage-meteret er på topp. Det fylles opp ved å utføre spesielle moves som å spidde folk på sverdet før de dør. Også springer hu rundt i en svart kjole som er såååååååå utringet. Kan bruke harpunen til mer nå enn før også. Nå kan man holde den man treffer og kaste de dit man vil, f.eks. inn i peisen osv. Er litt for lett å bare suge seg på folk man driver og slåss med og heale til full health, uten at de som står rundt angriper imens. Endret 11. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg