Gå til innhold

Demo av Bloodrayne 2 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det like bra på PC som det er på XBOX så er dette noe å glede seg til. Spilte igjennom BloodRayne 1 på PC, å hadde egentlig tenkte å spille igjennom 2'eren også på PC. Men når det nå ble utsatt, så jeg ingen annen mulighet enn å spille igjennom det på XBOX. Ble ferdig med det på Lørdagskvelden, å må si det var RÅTT :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fikk med demoen på DVDen som fulgte med januar-utgaven av PC Gamer UK, og jeg må si meg veldig fornøyd. Alle de comboene Rayne har til rådighet, samt de akrobatiske bevegeldene gjorde et meget bra inntrykk. Sistnevnte grisebanker jo det Lara Croft noen gang kunne stille opp med!

Som en stor fan av vampyr-spill, er jeg sulten på mer :evil:

Lenke til kommentar

Demoen er snasen den..veldig mye combat, men det er et mylder av komboer man ikke hadde i enern. Tenk Tekken 3 så skjønner dere hva jeg mener. (ubermegabiff punch:x+x+x+left+left+jump+d+d+r+r+osv osv osv).

Nå kan man også kappe av kroppsdeler, det skjer faktisk hele tida. Det kuleste er at man kan fortsette å kutte opp folk som allerede ligger nede. Choppe av armer og bein osv (som faktisk løsner fra kroppen). Har også flere "spells" enn før som kan aktiveres når rage-meteret er på topp. Det fylles opp ved å utføre spesielle moves som å spidde folk på sverdet før de dør.

Også springer hu rundt i en svart kjole som er såååååååå utringet.

Kan bruke harpunen til mer nå enn før også. Nå kan man holde den man treffer og kaste de dit man vil, f.eks. inn i peisen osv.

Er litt for lett å bare suge seg på folk man driver og slåss med og heale til full health, uten at de som står rundt angriper imens.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...