Gå til innhold

Trådløst skjerm?

Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å få meg trådløst tastatur og mus (Logitech). Det jeg også ønsker meg er trådløs forbindelse mellom PC og skjerm.

1) Er dette tilgjengelig per i dag? Hva kreves av ekstrautstyr?

2) Er prisen på et tilgjengelig nivå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Nesten) samma her.

Har hørt at ViewSonic kommer med noe snart.

Tror det var nederst på siden www.viewsonic.com.

Har også lyst på noe som har tv-ut og mus,tast. på den trådløse skjermen. Gidder ikke å sitte ved siden av brumme boksen når jeg bare skal surfe. Tenk deg å sitte på terrassen å surfe mens det er sol (ønsker meg det veldig nå, det regner ute og jeg skal snart jobbe ute). Og det med tv-ut en er grei å ha vis jeg skal vise opptak av familiefilmer på en skjerm i huset, eller feriebilder.

Vis noen vet noe plz post det her.

Lenke til kommentar

En skjerm trenger en del mer strøm enn en mus eller ett tastatur, og derfor vil det bli en stund til vi får se helt trådløse løsninger.

Microsoft holdt jo også på et prosjekt som de kallte Mira, som var en trådløs flatskjerm for å styre pc, xbox, etc.

Dere kan lese mer om dette her:

http://www.dinside.no/page/artf/28511.shtml

Mener at det skal være mulig å få tak i trådløst utstyr som overfører vga/dvi signaler, slik at dere kan plassere skjermen vekk fra maskinen.

Arcade

Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg kommer er dette - det ser ut som en bærbar PC som er trådløst koplet til et internt nett (skjønner ikke helt sjargongen):

http://www.viewsonic.com/products/airpanel100.htm

Men en trådløs kopling mellom PC og skjerm etter samme prinsipp som mellom tastatur og PC finnes visst ikke ennå. Kanskje Microsofts Mira-teknologi kan gi noe?

Det enkleste ville vært to sendere/mottakere hvor den ene koples i PCens skjerm-utgang, og den andre til skjermens inngang, slik at enhver skjerm kunne gjøres trådløs. Det må da være et marked for slikt?

[ Denne Melding var redigert av: Uvitende på 2002-05-31 20:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...