Cera Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101234 For det første er spørsmålet om dette er en "nyhet", er det ikke bare et uhell? Og at hun er modell er vel totalt uvesentlig for historien? Hadde saken vært slått opp likt hvis det var en snekker som hadde fått et bilde i hodet på BB? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 VG er Se & Hør i avisformat. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bare jeg som stusser over hva en modell gjør på Burger King? Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Spiser modeller mat da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Og om de spiser...spiser de da på Burger King? Trodde alt de åt og drakk var riskjeks og vann jeg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Lurer på om jeg hadde kommet i norges "største" avis jeg, hvis jeg hadde fått et bilde hode. Herre min hatt noe så teit. De har virkelig lite å skrive om. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Og om de spiser...spiser de da på Burger King? Trodde alt de åt og drakk var riskjeks og vann jeg Tja, når du skal kaste opp alt få minutter senere uansett, da spiller det jo liten rolle hva man spiser. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hun så hvertfall ikke mye modell ut på det bildet. Ikke det at modeller alltid er så fine da uansett. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Spiser modeller mat da? Gullkorn! Lenke til kommentar
alexf Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva er det feit norsk ungdom har i mot modeller? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) omfg, hva F. har dette i en "seriøs" avis å gjøre? HAR vi i det heletatt noen seriøse, landsdekkende aviser igjen? Vi trenger en NY Times eller Washington Post her i landet! Endret 15. november 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 omfg, hva F. har dette i en "seriøs" avis å gjøre? HAR vi i det heletatt noen seriøse, landsdekkende aviser igjen? Vi trenger en NY Times eller Washington Post her i landet! Jeg har alltid fått inntrykk av at Aftenpoften var en noenlunde ok avis. VG er jo Gud i den hellige treenigheten av sladder, sammen med Se & Hør og Her & Nå. Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg må le av hele den saken der. Jeg tror litt av poenget var at bildet tross alt var rimelig tungt, hun fikk visst vondt i nakken og dro på legevakten. Og joda, modeller spiser de! Og så kaster de opp! hehe Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hva er det feit norsk ungdom har i mot modeller? Hva har du imot feite folk?! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Au! Hun vrir jo seg nærmest i smerte: :!: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Aftenposten er da en seriøs avis. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Aftenposten er da en seriøs avis. Kunne vært bedre, men av avisene i Norge ser jeg likevell på Aftenposten som den beste. Med unntak at TA så klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå