ScadamiCa Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Har min kjære xbox, og lurer egentlig. Er det folk som spiller på xbox live? eller er det oppskrytt. Har ikke lyst å kjøpe xbox live, viss jeg er den eneste som kommer til å bruke det. None som vet om det er mange som spiller på det? Lenke til kommentar
Panter Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Slik jeg har forstått det er Live en kjempesuksess. Det sies at mange bra spill blir mye bedre når man spille de Live, gir en bedre opplevelse.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nå som Halo2 er kommet regnes det med a Live kommer til å ha rekordmange brukere også Lenke til kommentar
reddevil Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Det er passert 1000000 (1 million) registrerte brukere av Live. Jeg har brukt det siden dag 1 og jeg ser en merkbar økning i ant. spillere som er pålogget for hver uke som går. Nå som Halo 2 har kommet blir det vel ikke færre. Jeg spiller som regel Rainbow Six: Black Arrow eller RSC2 og det er sinnsykt mange å spille mot. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Jeg synes Xbox Live er supert - de spillene jeg bruker online (PGR2, Rallisport Challenge 2, Top Spin og nå i det siste Burnout 3) er det alltid mer enn nok spillere til. Halo 2 hadde visstnok flere titusener som spilte på Xbox Live bare timer etter at det ble sluppet. Endret 15. november 2004 av Shimano Lenke til kommentar
roolf Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Xbox Live er desidert den beste måten å spille over internett på. Jeg har spilt både via Kai og XBconnect, men Live slår alt. Har hatt Live siden før det kom til Norge og har aldri hatt problemer med å spille akkurat det spillet og settings som jeg ønsker. Det er alltid mange som spiller det samme. Dette gjelder også gamle games. For å si det slik: Jeg har spilt Halo2 siden det ble sluppet og har ennå ikke prøvd single player, kun xbox Live. For min del kunne singel player vært utelatt og jeg ville fremdeles kjøpt spillet. [Edit: sjekket Bungie.net nettopp og så at det for øyeblikket er over 10 000 spillere på Live med halo2. Det sier vel det meste. ] Endret 16. november 2004 av roolf Lenke til kommentar
Kane1855 Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei, Det er lurt å investere i Xbox Live! Det er ikke dyrt og gir mye mer morro. Jeg synes det beste argumentet er at det tilfører mange flere timers underholdeningsverdi til spillene. Når du kjøper et Xbox spill som f.eks Halo 2 til 545,- og er ferdig med det i singleplayer hva da? Jo hiv deg ut på nett og spill i uendelig mange timer til... Live gir deg så utrolig mye mer morro for de pengene et spill koster. Jeg har en enkel regel: jeg kjøper ikke spill som ikke har en bra multiplayer. Samme til PC også. Dersom det ikke er online støtte gidder jeg ikke å bruke penger på det. Men er det online støtte får jeg mange mange flere timers underholdningsverdi for samme pris. Jeg var jo vant med å bruke headsett å chatte med folk mens man spiller, som jeg vanligvis gjør i f.eks BF 1942 på PC, men her kobler man seg liksom alltid opp mot venne rog kjente. Det som var anderledes var jo å hive seg opp på Xbox live, der man plutselig er i chat med fremmede fra hele verden som gir litt nye utfordringer og mer morro. ingen ting er jo mer moro en å høre banneordene fra en engelsk 13 åring når du gruser ham i muren i Burnout 3, eller få gratulasjoner av en Amerikaner når du legger en kjempe scoring i Fifa 2005, mens han fortsat forsøker å finne ut hva "Soccer" egentlig er for noe... :-) Spesiellt sportspill som FIFA 2005 synes jeg er digg på Xbox live, for der varer kampen litt og man er 1 mot 1 og får pratet litt med folk fra andre sider av kloden. Og i og med at man integrere Xbox Live Nicknamet sitt mot Passport kontoen og MSN så kan man få varsler på MSN når folk fra Buddylisten logger seg på et spill og se hva de spiller, og tom også få meldingen videre til mobil :-) Xbox Live har også en kul Voice Mail tjeneste mellom de man har på buddy listen Jeg er kjempefornøyd med all morroa med Xbox Live (som du kanskje skjønner av den lange mailen det ble) Har du bredbånd og en Xbox (umoddet!) er det ikke noe å lure på! PS. Man kan jo selvsagt velge å ikke enable voice chat da om man er redd for folk :-) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Live gir deg så utrolig mye mer morro for de pengene et spill koster. Jeg har en enkel regel: jeg kjøper ikke spill som ikke har en bra multiplayer. Jeg har kommet til samme konklusjon. Av de Xbox-spillene jeg har som har Live-støtte så har jeg brukt enormt mye mer tid online enn jeg brukte på å runde singleplayer-oppdragene. Og så er det dette med å spille mot andre mennesker og ikke maskinen da - det tilfører en helt annen dimensjon, og med Xbox Live sine rankinglister på de fleste spill får du faktisk en føling med hvor god du er på 'verdensbasis' (blant de som spiller Live da). Jeg har sagt det før og gjentar det gjerne: Xbox Live er så strømlinjeformet og gjennomført at man ikke kan annet enn å bli imponert! Lenke til kommentar
mago Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 (endret) Og live gir muligheten til spill oppdateringer , som nye levels/maps og forbedringer. Bill er en grei gutt som lar oss leke i sammen one ring(live) to rule them all(ps2/GC) Endret 20. november 2004 av mago Lenke til kommentar
MeekoCore Skrevet 18. november 2004 Del Skrevet 18. november 2004 tja.. og nei.. sjekk XLINK KAI xbox live UTEN live. Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 20. november 2004 Forfatter Del Skrevet 20. november 2004 Men en ting til, har bare adsl jeg, er det godt nok til å spille med? Elller er det slik at man må mesten ha 10mbit for at det skal gå bra. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Men en ting til, har bare adsl jeg, er det godt nok til å spille med? Elller er det slik at man må mesten ha 10mbit for at det skal gå bra. Med tanke på at Live er en kjempesuksess og har en drøss av kunder og 10Mbps ikke akkurat er vanlig så tror jeg det svaret gir seg selv.. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Og live gir muligheten til spill oppdateringer , som nye levels/maps og forbedringer. Bill er en grei gutt som lar oss leke i sammen one ring(live) to rule them all(ps2/GC) Hurra! Vi slipper å vente på at spillene blir ferdige, de kan jo bare patche de via LIVE etterpå! Gud så fantastisk! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Hurra!Vi slipper å vente på at spillene blir ferdige, de kan jo bare patche de via LIVE etterpå! Gud så fantastisk! Eventuelt kan utviklerne lage nye kart, oppdrag og utstyr til spillene etter at spillet er utgitt. Men det er vel kanskje negativt at de prøver å gi deg noe nytt i et spill du er glad i? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 hmmmm, poeng?? joda, 23,4 poeng for å ha x-box live Lenke til kommentar
ScadamiCa Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Haia, he nå kjupt Live. Hehe, eneste spillet jeg hadde som støttet det var Project Gotham Racing 2, var heller mindre aktivivtet på Live med det. Noen spill å anbefale å spille på Live? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 Halo 2! Halo 2! Halo 2! Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. november 2004 Del Skrevet 22. november 2004 9/10 med Xbox Live spiller bare Halo 2 for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå