Gå til innhold

Skuffendet av Netshop


Anbefalte innlegg

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=322672&hl=

 

Jeg får super positvie meldinger over mail hele tiden (vi tar på oss skylden-vi trekker tilbake sendingen fra posten-vi setter inn penger på konto etc)

 

Det morsomme er at ikke EN eneste av disse tingene har skjedd, jeg har mått fikse alt selv å har fortatt 900 mindre på kontoen-pengene kan jo seff være på vei etc men en slik overføring burdet ta mindre en en uke (har nylig sent purrebrev, spurt om å få avslag på en vare jeg har lyst på i steden for å få pengene, har ikke fått svar)

 

Er litt skuffet må innrømme det, etter alt jeg har hørt om dem. Tar dette som en glipp å kommer til å kjøpe mer, men skuffet, ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pengene er på vei. Du bør se det på

konto iløpet av 1-3 virkedager.

 

Mvh

Kai

Kundesenter/Netshop

 

 

Det er nokk HW.Forum magien som slår til igjen :thumbup: (10min etter jeg postet) . Litt kjipt at jeg ikke fikk avslag på den varen jeg haddet lyst på i steden, men kan ikke kreve det så er fonøyd med dette.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Hadde en retursak med netshop for ikke så lenge siden. En kar derfra ringte meg og ba om kontonummeret mitt, og la inn overføringen mens jeg hadde ham på telefonen. Likevel tok det ca to uker til jeg hadde pengene på konto (han sa at pengene burde være på kontoen min dagen etter).

 

Det kan altså ta litt tid å få pengene. Om problemet ligger hos netshops systemer eller hos banken vet jeg ikke, men det er bare å smøre seg med litt mer tålmodighet :).

Lenke til kommentar

Handlet en gang hos de Kiss Divx player sendte meg en spiller som tydelig var brutt forsegling og esken såg ikke ut, klaget men det ble en lang runde med mail og jeg endte med å sitte med varen og missfornøyd, ingen kompensasjon. De har en del barnesykdomer som en årlang webbshopp vanligvis styrer unna!.

Lenke til kommentar
Handlet en gang hos de Kiss Divx player sendte meg en spiller som tydelig var brutt forsegling og esken såg ikke ut, klaget men det ble en lang runde med mail og jeg endte med å sitte med varen og missfornøyd, ingen kompensasjon. De har en del barnesykdomer som en årlang webbshopp vanligvis styrer unna!.

 

Jeg er ikke helt med på denne... Du bestillte varen over nett, du får pakken og førsteinntrykket er at forseglingen er brutt og at esken "ikke ser ut". Likevel måtte du sitte med varen. Du er klar over at du har 2 ukers angrefrist? Benytter du deg av denne behøver du heller ikke oppgi grunn, er du ikke fornøyd med varen, så returnerer du den. Har du valgt å sitte med dette produktet til tross for at du ikke er fornøyd, da må du skylde på din egen dårskap.. :ermm:

Lenke til kommentar

Nå komm pengene inn-men de haddet bare sendt meg pengene for kostnadene dems, ikke de jeg har hatt med Norges pakken, som er noe over 100 kr. De lovet at de skulle dekke alle kostnadene i flere mail, jeg skulle bare si ifra hva jeg mente de skyldte meg, hmm hva de mente aner jeg ikke, skulle jo ha for det det har kostet meg i alle falll-det har totalt kostet meg litt over 900+ masse ekstra tid. De har satt inn 815kr.

 

Enten har dem mye å gjøre eller så er det rett å slett dårlig kundebehandling, nå er det fire ting de har lovet å gjøre som ikke har blitt gjort.

 

sender seff en mail å lurer på hva som har sjedd nå.

Lenke til kommentar

For det første, pengeoverføringer via BBS kan ta lengre tid avhengig av hvilken bank avsender og mottaker benytter. Når Netshop forteller deg at pengene blir overført så kommer de. Såpass tillit til et seriøst firma bør man ha synes jeg.

 

For det andre, etter hva jeg har forstått har Netshop vist en enorm godvilje ved å ta dette på egen kappe i første omgang. Etter å ha lest både forrige post og denne kan jeg ikke se at noen har lagt seg flate, men derimot sagt at det er MULIG det har skjedd en feiil. Istedenfor å bruke tid på dette tar de for seg problemet og løser dette. Når Netshop siden går inn på forumet så forandrer de ikke mening om hva som tidligere har blitt sagt, de har derimot oppklart i hva de ikke visste for å få en forklaring i saken.

 

Til slutt...

 

Jeg føler at du er utrolig utålmodig med gangen i denne saken og burde gitt transaksjonen tid til å finne veien til din bank. Angående beløpet som ble innbetalt til din konto som du mener er for lite. Mener du at du skal ha dekket utlegg for tiden du har brukt på dette også ? Om det mangler dekning for reelle utlegg du har hatt i denne saken burde du først og fremst ta kontakt med Netshop, f eks per telefon i morgen tidlig, istedenfor å henge de ut her og mene de har gjort en feil. Er helt sikker på at denne saken blir løst for både ditt og Netshops beste uten noen mere problemer :yes:

 

Før noen spekulerer i det:

 

Jeg har ingenting med Netshop å gjøre foruten å ha handlet der for mine fortjente lønningsposer :)

Lenke til kommentar
Sozinho

 

 

Som han skriver i innlegget over meg så må jeg nok si meg enig med han.

Ting kan ta tid med bankoverføringer.

Så jeg mener også at du er litt for rask i avtrekkeren og dømmer Netshop litt for fort.

Greit at du har brukt litt tid på en sak og det har skjedd endel i mellomtiden, men man kan ikke forlange noe ekstra for tiden man har brukt siden man ikke er sikker på hvem som har trykket feil i første stund.

Jeg hadde selv ringt de først og prøvd og få ordnet opp i dette før jeg hadde gått på Forum for å klage på noen.

 

Netshop er en stor aktør i Norge og jeg trur neppe de vill snyte deg for usle 100 kr så dette trur jeg er bare små ører for de...

Lenke til kommentar

selvfølgelig, har også aldrig vært av en annen oppfatning. Men denne saken har blitt til en rett skall være rett sak, dette er avsluttningen på en lang sak som startet på en annen post, denne glippen er en av dem.

 

Men nå har de til slutt rettet opp alle, regnet aldri med noe annet heller etter rykte å dømme, men andre webshopper får ordentlig med pepper for lignendet glipper. Prinsipp saken startet når en bruker fra Netshop skrev et innlegg i mitt første topic om dette, han skrev helt andre en det jeg haddet blitt enig om med salg sjefen. Det er også greit å høre andres mening under en slik sak som dette.

 

Har nå fått 200kr avslag på en vare jeg trenger, og avsluttet hele greia med dette.

 

For de som har lest saken så ser de også at en god komunikasjon løser saker fort, det hele startet med at favoritten Netshop også kunne gjøre feil, og avsluttet slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...