Tandamram Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Tenkte jeg skulle installere den nyeste ForceWare til mitt FX5650 på min Dell Inspiron 8600. Tidligere har det ikke vært noen problemer med å installere drivere fra nVIDIA, men da jeg skulle installere den nyeste (66.93) gjenkjente ikke driverne hardware'n eller motsatt. Noen som har klart å komme rundt dette problemet, eller har anbefalinger til andre drivere? Hvordan er det med OmegaCorners sine og bærbare? Edit: Sitat fra www.omegadrivers.com: "These drivers are compatible with all NVIDIA cards that use Detonator/Forceware drivers, it doesn't matter if they are DDR, SDR, PCI, PCI-E, AGP, Laptop, Retail or OEM. " Jaja, får prøve dem. Ikke de nyeste men de funker nok. Endret 15. november 2004 av Shio Lenke til kommentar
DarkWolf Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 har du prøvd gå på nvidias side å lasta ned de nyeste driverene..? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, det var der jeg lastet ned versjonen jeg nevnte i posten ovenfor. De fant ikke skjermkortet i det hele tatt, men Omega Corner sine fungerte, men de er eldre da. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Prøv de nyeste på www.Guru3D.com de er riktignok beta, men de kan jo virke... Lenke til kommentar
AliBengali Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Her finner du det du leter etter. Spesielt modifisert for Dell laptops: http://www.laptopvideo2go.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå