Gå til innhold

Heving av kjøp krever 1,5 timers jobb


Anbefalte innlegg

skal vedgå, jeg er utolmodig, men det er fordi jeg vil benytte tilbudet komplett har på 200 pack DVD+R plater også.

 

 

Sitter med en asus router som bare rotere hele tiden.

Canaldigital fant feilen til å være router, maskinen min vil ikke fungere sammen med router og usb funksjonen fungerer ikke. Det er stort sett nok mangler til at jeg ønsker heving.

 

Første jeg får beskjed på er at jeg ikke kan få noen annen router. Når jeg så nevner heving, så får jeg beskjed om kreditering mot banken, og så stoppe den osv osv. ble egentlig veldig forvirret.

 

 

hva burde jeg gjøre? innser kanskje at asus routeren burde aldri vært kjøpt, men dette er problemer som komplett burde kunne gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rikky først;

 

vi har hatt flere problemer med routeren, derfor vil jeg returnere den som reklamsjon. Kan ikke bruke angrerett på den, det vet selv jeg :p (over 2 uker siden)

 

grunnen til at jeg ikke vil sitte å vente lenge, er at komplett har en mengde dvd plater som går billig som ukestilbud. hadde da saken vært løst, så jeg visste utfallet, så kunne jeg kanskje fått router tilbake sammen med en pakke av de platene. (selvfølgelig betale for dem)

Lenke til kommentar

vi har hatt flere problemer med routeren, derfor vil jeg returnere den som reklamsjon. Kan ikke bruke angrerett på den, det vet selv jeg :p (over 2 uker siden)

Angrefristen er da 30 dager? Veit ikkje om eg heilt skjønte deg...

 

 

Skjønne ikkje heilt problemet? Virke ikkje ruteren som den skal, så er det jo reklamasjon/garanti (you name it). Ring til komplett og dei sei kva du skal gjere...

Viss du ikkje er fornøgd (rutern virke ikkje med canal digital, eller med USB disken din etc.) så er det jo berre å bruke angreretten...

Lenke til kommentar

altså;

 

angrett er bare 2 uker. denne routeren er eldre enn det.

 

har ringt komplett, men der sa de bare at det ikke hjalp noe at jeg ringte å maste på dem, så jeg fikk heller bare vente på returnummer. Det som slår meg da er at jeg ikke aner hvilken vei dette kan slå, og jeg har fryktlig lyst til å prøve å få en eller to pakker med DVD+R 200 pack hjem i samme slengen.

Lenke til kommentar

Kjøp av varer og service/retur er 2 helt forskjellige avdelinger. Jeg tror nok ikke du bør satse på at de klarer å samarbeide særlig bra ...

 

Sist jeg snakket med komplett klarte mannen jeg snakket med i telefonen å glemme å skrive inn i retursystemet at han skulle sende meg returnummer.

 

Komplett er :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...