Doga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Beste konsoller: Playstation PS2 SNES I prioritert rekkefølge. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Kanskje moderator kan putte inn en poll? Jeg synes xbox er best,rett og slett fordi den er kraftigst. Men kjærligheten for SNES vil aldri bli borte. Lenke til kommentar
neero Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Blir provosert av folk som sier at Xbox er best. Den beste konsollen er den konsollen som har spill som man liker, skal man velge konsoll, se på hvem spill man er mest hypp på. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Blir provosert av folk som sier at Xbox er best.Den beste konsollen er den konsollen som har spill som man liker, skal man velge konsoll, se på hvem spill man er mest hypp på. Trådstarter spør da vitterlig ikke om "hvilken spillkonsoll har de beste spillene". Lenke til kommentar
neero Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Hvis man leser litt gjennom linjene, så er det jo det han egentlig er ute etter Edit: Hvis han ikke bare er ute etter å skryte Endret 17. november 2004 av neero Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Det er nok av folk som har _SKIKKELIG_ peiling på hvilken konsoll som er teknisk best. Jeg har ikke peiling men jeg har sett laaaaaange forklaringer fra folk som man kunne tro iallefall har peiling. Xbox har gjerne høyest spesifikasjoner, men den har visst en del flaskehalser GameCube ikke har. Markedsføringen til Microsoft har fått de fleste til å tro at den faktisk er best. http://www.xsorbit1.com/users/cubeeurope/i...&num=1099991268 Her f.eks er det en som har peiling. Har prøvd å sette meg inn i det generelt og det JEG har kommet fram til er at Xbox er gjerne kjappest, men GameCube er teknisk bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå