Håvard Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg lurer på hvilke spillkonsoll som er best. Jeg vil da ha deres meninger. (Datamaskin er utelukket) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg foretrekker Supernintendo pga. godt spillutvalg og koselig grafikk PS2 er heller ikke å forakte, da GTA: San Andreas finnes til denne... Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Vanlig Nintendo er jo definitivt best da Men PS2 mener jeg er best av de nyere konsollene Lenke til kommentar
geokri Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 å herregud skal vi ta denne diskusjonen igjen, smaken er som baken..... Men kort fortalt av dagens maskiner så er det dette man har å velge i: Nintendo Gamecube - Mye barnetitler, også pop blant jenter, kan ikke brukes som dvdspiller. Playstation - Gamleste maskin, mye spill, har GTA San for seg selv, nye two versjonen er støyløs, utviklerne har lært seg plattformen godt. Xbox - Lett å modde, gir enorme muligheter moddet, ellers byr Xbox ene å alene på Halo2, liker man online gaming, så er det ikke noe tvil, xbox live er flere runder foran playstation. Så jeg som liker å spille på nett, og snakke med de jeg spiller med, så er xbox utmerket, i tillegg er xbox en del billigere en PSTWO, både i innkjøp, og det at man ikke trenger minnekort. Men som sagt, noen liker PS, noen Xbox, og noen liker tilogmed NGC:) Kjøp alle sier nå jeg Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 geokri, Hrisebro vil snakke om alle konsollene NES til Xbox, skjønner du? Det er ikke sånn Xbox VS PS2 emne. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nintendo (elste 8 Bitten) er best! Mange spill, konge midi musikk, enkle og greie kontroller, River City Ransom Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Super Nintendo, PlayStation og PS2. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Mario 1 er den beste spillkons ollen! *ehhhh* :!: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Xbox! de som sier noe annet, tar feil. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Xbox! de som sier noe annet, tar feil. Da tar jeg "feil". Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Denne posten kommer til og bli lang... Nintendo64 GameCube Xbox SuperNintendo Ps2 Prioritert rekke følge Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Playstation - Gamleste maskin, mye spill, har GTA San for seg selv Så du sier at GTA San Andreas aldri kommer til Xbox? Det tviler jeg på. GTA3 og GTA Vice City kom jo også ut til Xbox. Så valget er jo lett, Xbox. Crystal Edition er stylish Endret 15. november 2004 av Djevlen Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Jeg personelig synes jo X-BOX er best da.. den gir store muligheter på online spilling. PS1 er oxo ganske bra da... Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Snes er uten tvil min favoritt, mange gode spill i de fleste kategorier Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 NES og SNES, spillene der har sjel! Kan ikke sammenliknes med nymotens greier. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 NES og SNES, spillene der har sjel!Kan ikke sammenliknes med nymotens greier. yeah doggy korrekt snes med Donky kong Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 for dere SNES'ere, må jeg nevne at jeg har Emulator for SNES på xboxen min, med de fleste spillene noensinne laget for maskinen, og de fungerer knirkefritt.. Samme går for NES, til og med N64! XBOX Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Synes Super Nintendo er en av tidenes beste, selv om jeg dessverre aldri har eid en selv. Super Mario World er favoritten blant spillene der. Av den nyere generasjon konsoller eier jeg heller ingen, men vurderer sterkt å kjøpe Xbox, siden jeg liker den best (av flere årsaker, som alle er nevnt tidligere i tråden). Crystal er jo kjempefin, og begynner å bli ganske billig også nå. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 for dere SNES'ere, må jeg nevne at jeg har Emulator for SNES på xboxen min, med de fleste spillene noensinne laget for maskinen, og de fungerer knirkefritt.. Som forøvrig også funka knirkefrtitt på pc, lenge før x-box kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå