Gå til innhold

Hvilke spillkonsoll er best?

Håvard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å herregud skal vi ta denne diskusjonen igjen, smaken er som baken.....

Men kort fortalt av dagens maskiner så er det dette man har å velge i:

Nintendo Gamecube - Mye barnetitler, også pop blant jenter, kan ikke brukes som dvdspiller.

Playstation - Gamleste maskin, mye spill, har GTA San for seg selv, nye two versjonen er støyløs, utviklerne har lært seg plattformen godt.

Xbox - Lett å modde, gir enorme muligheter moddet, ellers byr Xbox ene å alene på Halo2, liker man online gaming, så er det ikke noe tvil, xbox live er flere runder foran playstation.

Så jeg som liker å spille på nett, og snakke med de jeg spiller med, så er xbox utmerket, i tillegg er xbox en del billigere en PSTWO, både i innkjøp, og det at man ikke trenger minnekort.

Men som sagt, noen liker PS, noen Xbox, og noen liker tilogmed NGC:)

Kjøp alle sier nå jeg :cool:

Lenke til kommentar
Playstation - Gamleste maskin, mye spill, har GTA San for seg selv

Så du sier at GTA San Andreas aldri kommer til Xbox? Det tviler jeg på. GTA3 og GTA Vice City kom jo også ut til Xbox. Så valget er jo lett, Xbox. Crystal Edition er stylish :)

Endret av Djevlen
Lenke til kommentar

Synes Super Nintendo er en av tidenes beste, selv om jeg dessverre aldri har eid en selv. Super Mario World er favoritten blant spillene der.

Av den nyere generasjon konsoller eier jeg heller ingen, men vurderer sterkt å kjøpe Xbox, siden jeg liker den best (av flere årsaker, som alle er nevnt tidligere i tråden). Crystal er jo kjempefin, og begynner å bli ganske billig også nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...