lilfire Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 har søkt litt, men ikke funnet noe. jeg har et/noen programmer som jeg kjører i bakrunnen. de har minnisert seg til systray (ved siden av klokka) men jeg vil at de skal kjøre i bakrunnen uten å ligge i systray. så jeg lurer på hvordan jeg kan fjerne ikonene fta systray... MVH lilfire Lenke til kommentar
GA75 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du kan som regel sette opp det i preferansene til det relevante programmet om det skal syns i systray eller ikke. Dersom det ikke kan velges der fins det sikkert en registry hack for det. Søk og finn Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvis du kjører xp kan du jo velge og alltid sjule det, da er det der fortsatt, men det syns i hvertfall ikke. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 kjører xp pro ja. er jo bare og trykke vis skjulte iconer da så ser man de som er sjult, og det er ikke helt menninga.har søkt i registeret men finner ikke noe derfor jeg spør her vettu MVH lilfire Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Bortsett fra det som allerede er foreslått, finnes det ikke noen felles innstilling for å fjerne sytray-ikonene. Du må bare sjekke innstillingene på hvert eneklt program, og ta de bort på den måten. Jeg har ennå ikke vært borti noe program hvor den muligheten ikke finnes. Det er bare å lete, så finner man det som regel Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 vil fjerne http-tunnel og msn frav systray, har ikke funnet noen innstilinger i de programene Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Gå inn på start menyen, kjør og skriv inn msconfig. Sitter på jobb med ei Win2k maskin og har ikkje tilgang til msconfig, men eg meiner du skal kunne finne "Startup" eller "Boot", der står ei liste over alle programmer som starter automatisk med oppstart av windows. Dei du ikkje vil kjøre kan du hake bort. Msn kan du forøvrig fjerne ved å velge bort at det skal starte opp med windows i instillingene for programmet. Edit: Vil du lukke programma slik at dei ikkje er i bruk, eller berre fjerne dei frå systray og få dei over på verktølinja? Endret 15. november 2004 av zeph Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 vil bare fjerne de fra systray vil at de skla kjøre i bakgrunnen. vil liksom ikke se at programet kjøres da... Lenke til kommentar
eberland Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Gå inn på start menyen, kjør og skriv inn msconfig. Sitter på jobb med ei Win2k maskin og har ikkje tilgang til msconfig, men eg meiner du skal kunne finne "Startup" eller "Boot", der står ei liste over alle programmer som starter automatisk med oppstart av windows. Dei du ikkje vil kjøre kan du hake bort. Msn kan du forøvrig fjerne ved å velge bort at det skal starte opp med windows i instillingene for programmet. Edit: Vil du lukke programma slik at dei ikkje er i bruk, eller berre fjerne dei frå systray og få dei over på verktølinja? For å spørre motsatt: Hvordan legge til et program i oppstarten? Feks DTemp ... ? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Legg en snarvei i Oppstart på start menyen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 For å kunne bruke MSN må du vel kunne sjå på det på ei verktøylinje vel? Korleis vil du ellers kunne bruke det? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 bare gå inn på det da... exe-fila el en snarevei som liger på skrivebordet feks.. meninga er at det ikke skla synnes at det kjøres. hvorfor lurer jeg på detta? jo fordi jeg bruker pc hele dagen på skolen og lærern er ikke så begeistra for msn og noen andre programer så de skjekker om du ar noe i gang innimellom. derfor lurer jeg på om jeg kan fjerne de fra systray Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Er det ikke bare skjule Start-menyen eller skjønner de at det er noe på gang? Isåfall lager du bare ett bakgrunnsbilde med linja nederst, hehe Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. november 2004 Forfatter Del Skrevet 17. november 2004 hehe.. de skjønner det å prøvd:P må rett og slett få fjrtna det fra sys tray Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå