enkompis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvem tilbyr fast ip??? har telenor privat adsl. å det eneste de sier er "vi tilbyr ikke fast ip til privatkunder, bare til bedrifter"..??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Hvem tilbyr fast ip??? Bluecom, Catch og Directconnect gjør vel det. Lenke til kommentar
eppis Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 tror nok du må bytte ISP for og få fast ip... med for eks nextgentel kan du få fast ip for en ekstra pris. men du kan jo også ordne en dynamic updates. da slipper du og bytte linje og denne løsningen er ganske efektiv og er gratis. du kan lese mer på http://www.no-ip.com Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 hvordan virker det no-ip.com? jeg trenger fast ip får å logge meg på en ftp.. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) *slettet* Endret 15. november 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 er vel jeg som er helt grønn på dette området Men greia er at jeg skal logge meg på en ftp som krever fast ip. Så vist jeg laster ned programmet fra no-ip.com så kan jeg logge meg på selv om jeg ikke har fast ip? takker for svarene jeg får Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) er vel jeg som er helt grønn på dette området Men greia er at jeg skal logge meg på en ftp som krever fast ip. Så vist jeg laster ned programmet fra no-ip.com så kan jeg logge meg på selv om jeg ikke har fast ip? takker for svarene jeg får Helt riktig! misforsto det forige innleget ditt, så det var derfor jeg slettet mitt forige innlegg. Da må du nok skaffe deg en ISP som enten gir deg fast IP eller tibyr dette som tillegs tjeneste. ISP'er med dette tilbudet er jo nevnt over. Endret 15. november 2004 av DjNeo Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 ok skjønner... kjipe greier siden jeg er låst til telenor, og må betale ekstra vist jeg sier opp abbonementet mitt. Så nå er min 2Mbit linje helt bortkasta. grrrrrrrr men takk for svarene, genialt å få hjelp her inne Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Catch har dette med i prisen Lenke til kommentar
Powerade Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du kan få fast ip fra telenor også men det koster en del ekstra per månde Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 koster 1000,- å avslutte abbonementet før det er gått ett år, men på den andre siden så tjener jeg vel kanskje beløpet fort inn igjen med tanke på hva jeg får for å ha fast ip hehe Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Chello - 3 faste IP`er Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) Men greia er at jeg skal logge meg på en ftp som krever fast ip. Så vist jeg laster ned programmet fra no-ip.com så kan jeg logge meg på selv om jeg ikke har fast ip? takker for svarene jeg får thumbup.gif Den FTP serveren du skal inn på krever fast IP? Det var da merkelig egenglig.. Er du sikker på at det ikke er Passiv og aktiv FTP du snakker om? Det er det som bruker og være cluet på mange FTP servere... http://slacksite.com/other/ftp.html Endret 15. november 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 ikke for å virke mistenksom men det pleier å være warez FTPer som krever spesifikk IP for å kunne komme inn, sånn at FBI/RIAA/osv ikke kunne komme inn, etc etc. men jaja... Lenke til kommentar
enkompis Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 (endret) warez? alt jeg vet er at jeg skal få laste ned filmer å musikk der... er vel det de fleste gjør på ftp`ene...tror jeg hehe skal kun downe, ikke uppe noe som helst. men uansett så blir jeg vel å bytte internett leverandør. De er så vanskelig hos Telenor. Hvor vanskelig er det å gi meg fast ip? er jo fort gjort å fixe, men når de ikke vil at jeg skal bruke 6000,- i året hos dem. Ja da er det bare å bytte til leverandører som setter bedre pris på sine kunder. Håper dette blir siste gang jeg bruker Telenor. Bestandig er det noe med dem! Endret 16. november 2004 av tlysaa Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 (endret) Du skal være glad du ikke har Tele2... Hadde dem for 1 mnd siden... MAX fart 1024/256, og ingen mulighet til fast IP... Bytta til DirectConnect jeg Nå lurer jeg på om jeg gidder og betale den siste regninga fra Tele2 Endret 16. november 2004 av ExTerminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå