linkieee Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Nok en særdeles ufullstendig annmeldelse full av feil !! Ikke vet jeg hva Audun Lindemann (på sin kraftige maskin) forventer seg av grafikk, men dette spille har altså en fantastisk grafikk med mange flotte detaljer. Dette er den første omtalen jeg har lest hvor spillet scorer dårlig på grafikk. (mmorpg review : graphics 10/10). "Lyd og Musikk" holder stand 7 av 10. Anmelderen var nok ikke helt med de to timene han spilte (for noe mer tviler jeg at det var). Musikken er fremdeles ikke fullstendig implementert og således vanskelig å bedømme. Spillbarhet 4/10. Enhver som har en genuin interesse i mmorpgs vet at de har en forholdsvis bratt læringskurve og at det i begynnelsen kan være både vanskelig og frustrende. Gamer.nos anmelder fullførte tydeligvis aldri første klasse og kan således ikke vurdere spillbarheten. "Den sårt etterlengtede oppdateringen gav spillet et lite ansiktsløft".... Patch nummer 1 var ikke et ansiktsløft i det hele tatt ! Det var en patch som balanserte spillet og rettet en rekke bugs. Omtalen nevner heller ikke med et ord mulighetene for å legge ut på lange og vanskelige vandringer mellom de forskjellige landene. I Ryzom kan du nemlig ikke uten videre besøke andre raser - dette er noe du må gjøre deg fortjent til (og det er ikke lett . Spiller miljøet neves heller ikke i omtalen. Det er utrolig modent og nesten kjemisk fritt for usaklige tenåringer. Videre er det hver uke flere events inkludert: guided tours, story telling, kitin invasions (hittil kun en), allianser for å reise mellom de forskjellige landene samt en offisiell gladiator konkurranse (melee/mage). Alt i alt er gamer.nos omtale noe av det dårligste jeg har lest hittil i år. Hvis dette er nivået gamer.no legger seg på anbefaler jeg ingen til å følge de anbefalinger de får her. Enten tar man seg tid til å spille et spill for så å skrive en fullstendig anmeldelse eller så får man heller la være. Min anbefaling til gamer.no er derfor å trekke denne anmeldelsen tilbake. Den er så full av faktiske feil og mangler at jeg har vanskelig for å tro at anmelder faktisk har spilt spillet. Skjerpings gamer.no !!!!!!! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 For å være helt ærlig så har vel ikke spillermiljøet så mye med selve spillets spillbarhet å gjøre. Jeg synes dette er nok en god anmeldelse her på Gamer.no. Og angående læringskurve, ikke alle mmorpg's trenger å ha en like bratt kurve, WoW for eksempel er et meget brukervennlig spill som jeg tror vil score nokså høyt her på Gamer.no, og det med god grunn. Mye mulig dette er et spill du liker, men du høres utrolig subjektiv ut nå. Det høres strengt tatt ut som du ikke har et eneste ondt ord å si om spillet, og greit nok er det, men jeg tror anmelderen har forsøkt å fremme det budskapet om at det tross alt finnes mye bedre mmorpg's der ute. Og jeg må si meg enig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Dette tar vi her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=324837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg