Jan Olav Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som har forslag på programvare som kan fjerne Windows AdControl, som jeg finner ut er trojan eller annet infiserende objekt. Det stjeler ressurs og forårsaker at pc-en går veldig tregt. Får heller ikke bort et program som har filnavn: LC.exe. Ingen av de kjente ryddeprogrammene oppdager dette. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) De fleste virusprogram skal fikse biffen, saa fremt du kjoerer dem i sikkerhetsmodus. Ellers kan du jo proeve online virusscannere. Kommer tilbake med link. Gratis virussjekk Om antivirus ikke fungerer foreslaar jeg at du proever Hijack This. Dersom du ikke vet hvordan programmet fungerer henviser jeg deg til denne guiden. Soekte litt paa nettet, og det ser ut til at andre har lykkes i aa fjerne Windows AdControl ved hjelp av denne metoden. Kom gjerne med spoersmaal om det er noe du lurer paa. Endret 15. november 2004 av Antikapitalist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå