slaraffen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg fikser litt på en gammel maskin med Win 98 2. ed. Når win starter opp får jeg følgende melding: Register eller System.ini har referanse til programmet som trenger enhetsfilen , men denne mangler. Så kommer; C.\Windows\ System\ APVXD.VXD og sier hvis du vil bruke programmet tilknyttet enhetsfilen så installer programmet på nytt. men vet ikke hvilke program..kanskje bare noe gammelt demo greie??? Når jeg trykker en tast så starter win opp og fungerer, men hvordan får jeg fjernet denne meldingen, evt disse filen. Vet ikke hva slags prog det referes til. og jeg vil bare rense Win98 så det funker greit på oppstart og vedkjøringetc Håper inderlig på en hjelpende hånd :-) Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg tror dette er en fil som brukes av Panda Antivirus.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) *klipp og lim* Panda Titanium kommer med en meddelelse om, at der ligger en tidligere version af Panda ? Hvordan fjerner jeg den ? Svar: - Klik på Start -> Run -> REGEDIT - Åben HKEY_LOCAL_MACHINE -> SOFTWARE (slet Panda antivirus lite mappen) - I SOFTWARE, åben Microsoft -> Windows -> Current version -> Run (slet APVXDWIN entry i højre side) - Under Run, vælg Run Services (slet APVXD entry i højre side) - Under Run services, åben Uninstall (slet Panda Antivirus Lite mappen) - Luk alle mapper i venstre side op til SOFTWARE - Under Software, åben SYSTEM -> Current control set -> Services -> VXD (slet APVXD mappen) - Når alle ovenstående mapper og entries er slettet, genstart så computeren. Når computeren er genstartet, søg så efter (Start - søg - filer/mapper) ; PAV.SIG, APVXD.VXD, APVXDUT.VXD, PANDA.CHP og slet dem. (Søg på et ord af gangen) Når alle filer er slettet, så tøm papirkurven og genstart maskinen. Du kan også installere panda på nytt og avinstallere den på riktig måte Endret 15. november 2004 av jarmo Lenke til kommentar
slaraffen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takker for kjapp og god hjelp :-) :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå