Nevermind75 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Har tenkt på å kjøpe Hiper Strømforsyning ATX 525W HPU-3S525 Tripple Fan, Silent, PFC, Og lurer på om noen har erfaring med denne. Er det et godt kjøp? Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 27. november 2004 Del Skrevet 27. november 2004 Hei, Lurer på dette også - siden Hiper 425W'en er på SuperWeekend tilbud til 395,- denne helgen. Noen? Mvh Kimmer Lenke til kommentar
chil Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 tipper qteck har bytta navn jeg, sier ikke mere Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 til "disse" prisene så virker det ikke som det akuratt er den mest seriøse psu'en.. *q-tec's in the air.. la-la-la-la* Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 tipper qteck har bytta navn jeg, sier ikke mere Hei, Konfirmand-kommentarer kan vi ikke bruke til noget! Har nu søkt på nettet og funnet en del test/reveiws af Hiper PSU's incl 425watt'en. Ingen sites hadde noget å utsette på disse Hiper PSU. En enkelt site kommenterte dog at 12volt droppet til 11,8 unna heavy load. PSU'en er bestillt hos Komplett. Virker som et godt køb. Link til 425w PSU hos producent. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke nødvendig vis, så litt nermere på specs og det skurret litt, for det viser seg at 3,3v og 5v deler på samme trafo noe som er uvanlig Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ikke nødvendig vis, så litt nermere på specsog det skurret litt, for det viser seg at 3,3v og 5v deler på samme trafo noe som er uvanlig Hei, Ingen av dei OC-sites jeg var innenom nevnte dette. Da er det nok ikke noget problem heller. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå