Jallamannen Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Heisann Hvor mye er et 3-4 år gammelt 1 megapiksel kamera verdt? Vurderer å selge det, men vil vite verdien på dette... jeg tenkte 4-500!! er dette mye? Jallamannen Link!! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Ville ikke satset på å få solgt det for den prisen. Men hva følger med? Følger det med ett relativt stort minnekort (64MB) oppladbare batterier og lader samt veske og alt ekstrautstyr som kabler, bruksanvisninger og lignende) så kan det være du får prakket det på noen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Som Afseth sier så ligger verdien i ekstrautstyret, uten det så snakker vi om en verdi på godt under 200 Kr. Lenke til kommentar
Jon Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 HeisannHvor mye er et 3-4 år gammelt 1 megapiksel kamera verdt? Vurderer å selge det, men vil vite verdien på dette... jeg tenkte 4-500!! er dette mye? Jallamannen Link!! Ærligtalt ingen vil ha et 1 mp kamera, er du gal!! Nå finnes det ikke kamera under 3 mp . Lenke til kommentar
F828 Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 HeisannHvor mye er et 3-4 år gammelt 1 megapiksel kamera verdt? Vurderer å selge det, men vil vite verdien på dette... jeg tenkte 4-500!! er dette mye? Jallamannen Link!! Kan du ikke gi det til noen som ikke har råd til å kjøpe seg et da? F828 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 HeisannHvor mye er et 3-4 år gammelt 1 megapiksel kamera verdt? Vurderer å selge det, men vil vite verdien på dette... jeg tenkte 4-500!! er dette mye? Jallamannen Link!! Prøv på QXL. Der er det utrolig hva folk betaler for ting som ikke er verdt noe. For å være litt seriøs så synes jeg det kameraet heller bør gies bort om du finner noen som vil ha det. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Enig med folket. Dette burde være en fin gave til f.eks. mindre søsken, søskenbarn eller liknende, som ikke har trådt inn i den digitale verden. Slikt får man ikke solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå