Gå til innhold

Xbox Live abo., nødvendig?

superreven

Anbefalte innlegg

Hvis man ikke skal spille på de offisielle MS serverene, men f.eks. spille live via http://www.xbconnect.com/ ... trenger man da å kjøbe Xbox Live Abo.?

Dette er sikkert ett dumt spørsmål, men jeg har ikke anskaffet med "gledesboxen" ennå, holder fortsatt på å sjekke rundt... Leter etter et bra tilbud på chippa xbox med HD og ferdig installert software... dash, XBMC, BIOS å slikt...

Vet dere om modnet, digistore eller andre leverer med ferdig installert software?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det i prinsippet da man trenger for å spille live? Nettverkskabel og ev. ett headset og så er man "good to go"? Er det et spesielt program man må ha installert for å koble seg opp mot de uoffisielle serverene?

Nå har ikke jeg prøvd selv, men det skal ikke være nødvendig med noe annet enn en internettoppkobling. Du starter spillene via et program ja.

Lenke til kommentar

Nja, dersom du vil unngå lag, slippe å styre med PC når du skal spille xbox over nettet og rett og slett gjøre ting mer brukervennlig, ville jeg valgt Live. Spiller over XLink Kai og XBconnect jevnlig, men Live er og blir overlegen likevel. Men for all del, disse alternativene er jo gratis og du kan bruke en moddet xbox.

Lenke til kommentar
Maa man ha satt i ny harddisk i xbox for aa spille med feks xbconnect med tanke paa at man maa koble xboxen til pcen :blink: ?

du må Funka med 160 seagate i allefall

DRIT fett progg, haha Goood bye LIVE ''ms''

Du vat at vis du går inn på control panel--> jordkloden kan du putte på norskt tastatur (selv om du har engelsk vers.) ;)

Bare tengte du ville vite det :p vis du ikke viste

Lenke til kommentar

Bare tengte du ville vite det vis du ikke viste

Joda, men den bytter alltid tilbake av seg selv! :p Orker ikke trykke nede til hQyre paa EN hele veien :innocent:

Klarte jeg quote, eller funka det ikke naa heller? Noen burde lage en quote guide ! :p

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...