Gå til innhold

headset til gaming og musikk noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å gå til anskaffelse av et headset hovedsaklig til musikk men også til litt spilling. Prisklasse 300-700 kr. noen som har anbefalinger?

Trenger ikke mic. rent heaset (ikke til portabel lyd (aka porta pro osv) men gode "store" headset.

Link til butikker og priser ville vært kjempebra. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sennheiser HD 555 er bare fantastiske! Litt over det du sa, prismessig, men du bør ikke tvile... Har dem selv og vil påstå at i denne prisklassen er de uten motstykke! Seff smak og behag, men tror ikke noen som har prøvd disse vil være uenig med meg, i at de sparker rompe!  :thumbup:

Husk at de har 120 uhm og det er jo litte grann tungdrevent.. Han burde ha et brukbart lydkort for å nærme seg en ca 90 % utbytte av lydkapasiteten.. Til pc med vanlige lydkort så tror jeg egentlig det blir litt "sløsing" med penger å kjøpe et headset som har over 100 ohm,, :roll:

Denne vil nok ta så og si fullt utbytte i et vanlig lydkort.. koster litt mer enn 700 men.. http://www.hpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7376

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
KOSS R/70B

Jeg har de, Supre til musikk

Tja, det er vel mer et gaming headset.. Lydbildet er for dårlig til musikk synes jeg.. Men mange som ikke har hørt så mye forkskjellig headset iløpet av sitt liv "faller" lett for trykket i bassen. Noe mer erfarene headsetbrukere vet er at det er ikke trykket i bassen som avgjør om noe er bra, men det er mye viktigere at den er korrekt og detaljert og ikke minst at den låter fint.. :yes:

Men noe særlig av det jeg skrev der kan man ikke forvente seg i et headset under 500 kr..

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...