togr Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 hei.jeg tenkte jeg skulle kjøpe denne etter jeg har lest en test på dinside.no http://www.dinside.no/php/art.php?id=110862 der sier de noe om en oppgradering til denne dvd-spilleren. noen her som vet hvor jeg kan få tak i oppgradering.. noen bra sider?? eller har dere noen andre dvd-spillere rundt samme pris å komme med takker for svar Lenke til kommentar
friskies Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Jeg har den, ser ut til å funke bra. Litt "pinglete" lyd og litt matt bilde. Men ellers bra spiller for pengene. Updates finnes på produktets hjemmeside. For å gjøre den sonefri: 1. Turn on the player. 2. Open the tray. 3. Press the following sequence on the remote: 7 8 9 OK 0 4. The number 0 will appear on the lower left side of your screen. 5. Your player is now region free! Put in a DVD and enjoy! Lenke til kommentar
togr Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 okei..ja de kom jo greit ut på dinside.. med lyd og bilde... hva mener du med pinglete lyd ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå