tikniver Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Noen som kan fortelle meg hva som er galt her? Linkene skal ha samme farge som ramma på bildet, gul. Det er kanskje en feil i koden et sted? http://www.terjemork.com/test/test.shtml Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du bare glemte # i fargeangivelsen på linkene dine, bruk dette: a:link { color: #DEC149; text-decoration: none; } a:visited { text-decoration: none; color: #DEC149; } a:hover { text-decoration: underline; color: #0066CC; } a:active { text-decoration: none; color: #DEC149; } Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 flaut... lol Lenke til kommentar
AndersGustav Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 flaut... lol Nåja, skal ikke være slem, men jeg så værre ting i den koden... [hint] table = fysjfysj [/hint] Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 åja hehe.. Prøvde i går og i dag og sette meg inn i CSS.. Men det blir for tungt i første omgang. Før var det frames alle hatet - nå er det altså tables Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Er ikke så vanskelig med CSS da. Prøv litt mer. Du vil ikke angre Spør hvis det er noe! Lykke til Lenke til kommentar
tikniver Skrevet 15. november 2004 Forfatter Del Skrevet 15. november 2004 Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå