haqbar Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nå har jeg kjøpt.Fått laget meg musematte av samme stoffet og, aldri kjent noe så glatt ; må lukke vinduet så musa ikke blir blåst bort *Vinke hade til steelpad 4s* Har du noen bilder av matta?? hv brukte du? Lenke til kommentar
nree Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) vil dette funke bra på: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=367650&st=60 Edit: ? Endret 29. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Kom med bilder dere som har gjort det da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Kom med bilder dere som har gjort det da? Skal prøve å finne fram kameraet. Lenke til kommentar
killerwhale Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Har brukt matta mi som jeg laget i november og den er helt sinnsyk bra. Broderen har enda av de skates'ene jeg laga til han. Størrelsen på bakepairet er 33 x 44 cm Det går også an å bruke vanlig brun pakketeip til å teipe teflonduken rundt en gammel hard matte, eller du kan lage en matte sjøl av metall, plast, tre osv. Bruker nå en MX1000 på den og det er bare å blåse på musa så sklir den av matta :!: Har hatt endel musematter de siste årene men ingenting slår denne Hehe, har hørt rykter om at Clas Ohlson ALDRI før har solft så mange bakepapir !! Lykke til Endret 31. mars 2005 av killerwhale Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det mest geniale må være å legge på et sånt teflonbakepapirlag oppå en IKEA matte myk under og glatt oppå Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Bilde. Litt uklart men.... Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 hvordan leser musa på det da? Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 nice stikker på clas'ern i morgen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 hvordan leser musa på det da? Føler at bevegelsen er jevnere enn med Steelpad 4S. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 jeg vet ikke jeg. kjøpte meg en Qpad low sense på TG, og jeg vil gjerne se det der eie den + skates. dog er det jo veldig mye billigere da. hmm kanskje jeg skal prøve å mekke meg slike skates? blir ikke musa en del høyere med dobbeltsidig teip? eller er det ikke merkbart? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fjern de gamle føttene før du limer på nye. Har teflonmatte selv, og teflonføtter til musen kommer! Lenke til kommentar
mowdy Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 snus gjør at du lever lengre!!! tror dere har misforstått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå