Gå til innhold

Den perfekte julegaven !


Anbefalte innlegg

Perfekt julegave til kameratene dine !!

 

 

Kjøpte meg såkalt teflonteip for surfpaddene på gammelmusa mi (MX-700) for en tid tilbake, betalte vel 69,- for ca. 10 cm med teip. Dette rekker til å dekke de 5 paddene under 2 ganger.

 

Var på Clas Ohlson og kjøpte noen småting til julegaver for et par år siden, og kjøpte denne til dama til en kamerat som elsker å bake.

 

344298_X_2004-07-01_152736.jpg

Artikkelnr. 34-4298

 

Ovnsteflon TEFEX. For baking, steking og grilling. Tåler 260°C.

 

 

Var på besøk hos broderen i Stavanger da jeg oppdaga at han manglet surfpads under musa si når jeg skulle ta meg et game.

 

Da sa kameraten min den julegaven (til 39,- :!: ) måtte vel kunne gjøre samme nytten som teflontapen, jeg tenkte SMART, dro på Clas Ohlson og kjøpte "bakepairet" i teflon med en gang.

 

Kjøpte i tillegg dobbeltsidig tape til 19,- , og da jeg kom hjem igjen så klippet jeg opp "bakepairet" i ca. 2*2 cm og festet det med den dobbelsidige tapen under musa.

 

Det funka som snus !!!

 

Så her får man altså 1200 surfpads (2*2 cm) for 39,- +dobbeltsidig tape !!

 

Burde rekke for de fleste.....

 

Og sist men ikke minst:

Tenk deg kameraten din som får bakepapir i julegave hvor overrasket han skal bli !! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neida, det er vanlig teflon, hvordan tror du det ville gått med vanlig papir i ovnen da ?

 

Og ja den fungere på icemat og speedpad (har selv den) !!

 

Den utlimate løningen som jeg skal teste er å dekke hele musematta med papiret, har fått tak i spraylim på boks...

 

Hehe

Endret av killerwhale
Lenke til kommentar

kjøpte den på Clas Ohlson i dag og da jeg kom hjem og åpnet pakken så jeg at det var akkurat samme som de vanlige icemat museskatene bare at det ikke var lim på baksiden, pluss at det var litt billigere. Det var akkurat samme hadde til og med samme mønster. SInnsykt kult. Tusen takk killerwhale, nå har jeg skates i laaang tid fremover.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...